Fargerike Juli, min favorittmåned..!

HAPPY HOME – ja en ting er ihvertfall sikkert og det er at farger gjør meg glad, og fargene har jeg ikke spart på de siste månedene.

Her er det fargerikt både inne og ute.

I sommer har jeg til og med prøvd symaskinen min for første gang. Jeg fikk den på bursdagen min for et år siden, så det var på høy tid å få den ut av pappesken. Resultatet ble to nye puter til pallesofaen ute.

Det gule og det turikse går igjen både inne og ute, men med innslag av andre farger også.

Jeg har jo blant annet brukt opp en sprayflaske med lillafarge.

Noen bruktfunn ble det også i juli.

Fatet med moreller og sparegrisen i bakgrunnen er noen av funnene.

Litt hekling og filleriveing. Kjedelig å sitte i solstolen uten å ha noe å gjøre *hihi*

Juli er den store bursdagsmåneden i familen min. Både min mor, stefar, bror og jeg har fødselsdag i juli, og i går ble min mor 60 år.

Hipp hurra for mamma`n min 

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Har du hatt en fin måned?

Til slutt vil jeg minne om min utfordring til DEG →vis meg ditt bruktfunn←

Ønsker deg en herlig kveld videre!

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Klem  fra Engla


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#gjenbruk #spraylakk #gul #turkis #lilla #interior #interiør #interiör #maling #hobby #mydesign #farger #blogg #kreativ #inspirasjon #diy #interiørblogg #hjemmelaget #skaperglede #kart #farger #hobby #hoptimist #bruktfunn #sommer #konkurranse #gulterkult #oppussing #utfordring #settebord #instagram #facebook #uteplassen #diykart #bursdag #juli #blomster #hekling
5 kommentarer
    1. Jeg har ingen bruktfunn å by på, men jeg har hatt en herlig juli, og august ser ut for å sette i gang på samme måten 🙂 Fine fargerike hjemmet ditt, er så koselig der atte 🙂 For det vet jeg nemlig.Jeg har vært og tullet med Kjersti i parken i dag 😀 Herlig dag. Håper du har hatt en herlig dag også 🙂 Klemmer i massevis på vei til deg <3

    2. så deilig frukten så ut!!!! og rosene var helt fortryllende vakre<3
      Gratulerer til mammaen din og alla andre i familien din som hadde bursdag i juli. Min fineste lillesøster hadde bursdag 19 og hun sku komme her nå i august,men fikk visst jobb så kanskje eg må reise til henne istedet. Sånn blir det med en flink kostymedesigner i London 🙂
      Du har mange fine kreasjoner som du har laget selv og eg blir stadig imponert 🙂
      ha en nydelig dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg