Vinneren av We Positive armbåndet

Jeg titter nnom for å ønske god kveld og fortelle hvem som ble vinneren av We Positive armbåndet.

Denne gangen sto det Eva Britt på lappen og bloggen hennes finner du her→   evabritt  

Jeg vet at det var mange som ønsket seg et armbånd og jeg skulle oppriktig ønske at jeg kunne delt ut til alle. Det har jeg selvfølgelig ikke mulighet til, men jeg er veldig takknemelig for at dere titter innom.

TUSEN, TUSEN TAKK  til alle dere som er innom Englas kreative verden her på bloggen, instagram og facebook, for alle likes og hyggelige kommentarer!

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Ønsker deg en herlig kveld videre og håper dagen din har vært god 

Klem  fra Engla 


 

 

 

#giveaway #trekkning #vinner #roser #indianer #stue #blomster #interiør #interiørblogg #kveldskos #takknemlig #takknemlighet #høvding #indianerfigur #facebook #instagram #wepositive
4 kommentarer
    1. Gratulerer til henne 🙂 Koselig uansett hvem som vinne 🙂 Men linken funket ikke Engla, den kom inn til IKKE -eksisterende side 😮 Ellers håpe jeg du har hatt en fin dag i dag, jeg er snart ferdig med en stor fillerye 🙂 Og fine fargene 🙂 Eller stor og stor 😀 JEG synes det da 😀 I morgen skal jeg møte miss Nam-Nam og jeg har vært dagens innlegg i dag 😀 En liten oppsummering 🙂 Stor god klem til deg fine Engla, som setter i gang mye kos Giveaways 🙂

    2. frodith: Ja gratulerer til henne 🙂 Nå har jeg fikset liknen tror jeg…Jeg er også snat ferdig med et teppe, mangler bare noen få masker 🙂 Miss nam, nam, ja det er kanskje hun som sender litt i posten til deg?
      Dagens innlegg? Hva er det?
      Hmm, må inn å titte litt hos deg jeg 🙂

      Ønsker deg en riktig god natt min venn <3
      Klem til deg fra meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg