I dag ble det gule settebordet mitt enda gulere..!??!!

Husker du de tre settebordene mine med kart på? 

I dag ble det gule enda gulere. Gult er ikke bare gult, så jo gulere, jo kulere spør du meg og nå matcher det til og med blomstene på busken her ute *hihi*

Solstikk? neida, måtte bare ha noe å gjøre da lykkeliten tok formiddagsduppen sin *hihi*

Fort gjort å spraye, og i denne varmen tørker det fort også. Så innen lykkeliten våknet var bordet ferdig, og på plass igjen.

Jeg har ikke satt kart på det gule enda og vet heller ikke om jeg skal det. Hva synes du?

Forandring fryder og denne gulfargen passer bedre sammen med de andre gule tingene her.

Dette er et av mine bruktfunn og i går utfordret jeg DEG →vis meg ditt bruktfunn←

Telysestaken har jeg også laget. Et tomt glass, frostspray fra Biltema og rub-ons fra hobbybutikken.

Minner om→ GIVEAWAY ← med trekkning i morgen, hvor du kan vinne et nydelig We Positive armbånd i valgfri farge. 

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Ønsker deg en herlig kveld!

 

Klem  fra Engla ♥

#gjenbruk #spraylakk #gul #turkis #grønn #interior #interiør #interiör #maling #hobby #mydesign #farger #blogg #kreativ #inspirasjon #diy #interiørblogg #hjemmelaget #skaperglede #kart #farger #hobby #hoptimist #bruktfunn #sommer #konkurranse #gulterkult #oppussing #giveaway #settebord #instagram #facebook #utfordring #diykart
3 kommentarer
    1. KJempefint med det gule, og lurt å buke Lykkelitens sovetid 😀 Det hadde kanskje blitt fint med kart på, men er fint uten også. Vanskelig å si 🙂 Kult med gule blomster, gule sko. Gult var favorittfargen min som liten 🙂 Jeg har kommet meg hjem fra skogen og badet i VANN i dag 🙂 Deilig <3 Stor klem til deg min venn <3

    2. Nyyyydelig gulfarge! Ble rett og slett glad 🙂 Farger gjør noe med oss, det er jeg helt sikker på. Hadde ikke overlevd med bare brune eller svarte ting rundt meg…
      Ha en fortryllende sommerkveld fargeglade fiiiine Engla!
      Klemmer i massevis

    3. Du er i hvert fall IKKE redd for farger, du Engla. Stilig, flott og kreativt:)
      Blir glad av sånne bilder:)
      Og jeg er hjertens enig, forandring fryder!
      Ønsker deg en ny fargerik sommerdag<3
      Nattaklem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg