Bolig pluss ble inspirert av bildene mine

De av dere som har fulgt meg en stund, husker kanskje den grønne skuffen som jeg var så usikker på?

Da jeg malte den lilla stolen, malte jeg like godt skuffen lilla også. For det kan faktisk bli for mye farger, selv for meg. Den grønne skuffen ble rett og slett for “bråkete” midt oppi alle fargene som finnes rundt kjøkkenbordet her *hihi*


Kjøpmannsdisken var kanskje sprekere med den grønne skuffen, men jeg synes den fikk et roligere utrykk da skuffen ble lilla. Hva synes du?

For noen uker siden skrev Bolig pluss at de ble inspirerte av bildene mine og bildet under ble valgt ut som et av 20 inspirasjonsbilder fra Instagram. Det ligger ute på nettsiden deres her→http://boligpluss.no/article/184706-20-inspirasjonsbilder-fra-instagram/gallery/875976←

Kjempegøy at de ble ispirert av kjøkkenkroken min. 

Bildet ligger ute med teksten ” Tøft med turkis Her er det ikke spart på fargene, og det liker vi. Kult med globus som dekorelement også”

Tusen takk til Bolig pluss, kjempestas å kunne være til inspirasjon for andre, og at dere la merke til bildene mine.

Minner om→ GIVEAWAY ← hvor du kan vinne et nydelig We Positive armbånd i valgfri farge. 

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden ♥  

Ønsker deg en herlig kveld videre!

 

Klem  fra Engla ♥

#gjenbruk #pinnestol #gul #turkis #lilla #interior #interiør #interiör #maling #hobby #mydesign #farger #blogg #kreativ #inspirasjon #diy #interiørblogg #hjemmelaget #skaperglede #roser #farger #hobby #globus #bruktfunn #sommer #konkurranse #kjøkken #oppussing #giveaway #boligpluss #instagram #facebook
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg