Husk å rive filler til gulvtepper i sommersola – trinn for trinn beskrivelsen får du her

Jeg river så støvskyen står her, for sol og sommer er det perfekte filleværet.

Litt hekling har det også blitt, men bare litt. Har du enda ikke prøvd, men har lyst finner du min trinn for trinn beskrivelse *HER*

I går kom jammen naboen over med en stor pose full av sengetøy. Juhuu, ingen fare for at tøykurven skal gå tom med det første. Herlige farger var det også.

Men det er ikke bare filleriving det går i, det er bare litt innimellom. For nå har vi ferie og med dette været er det bare å nyte, så vi har blant annet tilbrakt mange timer på stranden. I dag ble det til og med et lite kveldsbad.

Har du hatt en fin dag?

Ønsker deg en herlig kveld videre!

Minner om→ GIVEAWAY ← hvor du kan vinne et nydelig We Positive armbånd i valgfri farge. 

Klem  fra Engla ♥

#diy #hekling #fillerye #filler #hekleteppe #gulvteppe #hobbyblogg #oppskrift #sommer #håndarbeid #hekle #gjenbruk #redesign #interiør #interiørblogg #giveaway #konkurranse #mamma #kveldsbad #barn #diy #doityourselfe
5 kommentarer
    1. så deilige bilder :))en dag på stranden hadde vært deilig:)men vi valgte å rydde et rom i kjelleren ,grunnen var et skap som måtte tømmast for andre skulle overta det skapet :)) siden har jeg klippet gress,men bare langs kantene

    2. Jeg har hatt en HERLIG dag 🙂 Men du har tydeligvis fått SÅ mye fine filler nå, må si jeg er litt misunnelig på de fine fargene altså 😀 Skikkelig bra 🙂 Vi har badet i Kongsvinger i dag også 🙂 Kjempedeilig .-) Tre ganger faktisk 🙂 Men like hvit er jeg 😀 Og det er helt greit 🙂 Klem til deg min venn <3

    3. Herlig! Jeg har ikke revet siden i høst, men kjenner jeg blir inspirert når jeg ser dette 🙂
      Jeg har hatt en kjempehyggelig dag med fineste besøket <3
      I morgen er planen å pakke nistekurven og holde seg på stranden fra formiddag til kveld <3
      Mange sommerklemmer

    4. En ting er sikkert, det er perfekt uteaktivitet. Jeg støvet ned et helt rom da jeg holdt på i vinter, haha:)
      Regner med du har erfaring, og vet det fra tidligere?
      Sånne dager må nytes, det er sikkert.
      Stor klem fra Liv<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg