Ukens bruktfunn – var akkurat det jeg ikke viste at jeg trengte

En krukke med teksten krims krams og en sparegris, var akkurat hva jeg ikke visste at jeg trengte, men jeg måtte bare ha det  *hihi*

Jeg har egentlig sette etter en fin sparegris, og krimskrams har jeg nok av, så brukt blir det ihvertfall.

Dette nydelige fatet i glass/krystall var jeg heller ikke klar over at jeg trengte, med det passet jo perfekt til morellene. Er det noen av dere som vet noe om dette fatet? Det er ihvertfall tungt.

Blomstervasen er også et (tidligere) bruktfunn og jeg innbiller meg at de er fra samme produsent. Fargen er ihvertfall lik.

Lysestakene var opprinnelig i messing, men jeg har gitt de en runde med kobberspray fra Biltema.

Er du glad i gjenbruk?

I dag har vi hatt enda en herlig sommerdag med mange timer utendørs. Yr viser sol, sol, sol fremover også, så da er det bare og nyte, for jammen har vi hatt et herlig vær her i sommer. Nå har alergien endelig begynt å slippe taket også, og da er det litt lettere og nye dagene.

Men nå kaller ostepoppen på meg *hihi*

Minner om→ GIVEAWAY ← hvor du kan vinne et nydelig We Positive armbånd i valgfri farge. 

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden ♥  

Ønsker deg en herlig kveld videre!

 

Klem  fra Engla ♥

#gjenbruk #sparegris #loppis #interior #interiør #interiör #bruktfunn #hobby #gammelt #mydesign #antikk #krystall #fat #blomstervase #krimskrams #blogg #kreativ #ostepopp #inspirasjon #craft #recycle #diy #spraylakk #hobbyblogg #giveaway #fargeglede #englaskreativeverden #engla #wepositive #konkurranse
7 kommentarer
    1. Moro å finne ting på bruktbutikker, og sånne ting VET man jo aldri at man trenger, før de bare står der liksom 😀 Fine ting,og greier som matcher og alt 🙂 Bra du nyter dagene, og koser deg 🙂 uten allergi 🙂 Stor klem fra meg til deg <3 Kos deg med ostepopen <3

    2. Nydelig fat!! Kan godt forstå at du trengte det. Vi har noe lignende i blå krystall som bestemora til Herren vant på en bridgeturnering for 40 år siden. Utrolig tungt og lekkert på en gang <3
      Ha en fortryllende lørdagsnatt
      Mange klemmer

    3. Husker mamma og pappa hadde et lignende fat..tungt som fy men veldig dekorative:)
      hvor fra og årstall husker jeg ikke med min teflon hjerne… men det spiller igrunn ingen rolle, det viktigste er at du fant det, likte det, tok det med hjem og gav det en ny sjanse;) kjøper masse jeg ikke trenger jeg også hvis det er noen trøst:) klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg