We Positive – et armbånd som “snakker” til meg.

Et armbånd som “snakker” til meg. De av dere som har fulgt meg en stund har nok nok fått med dere at jeg er opptatt av det å tenke positivt. For jeg har stor tro på tankens kraft, og mine barn har vokst opp med “tenk positive tanker, si positive ord, gjør positive handlinger og det positive gror.”

For en uke siden fikk jeg se et av disse nydelig armbåndene på nettet. Jeg kjøper sjeldent smykker, men hvis jeg virkelig faller for noe, må jeg bare ha det. Bare navnet i seg selv sier sitt “We Positive”.


Det var mange nydelige farger å velge blandt. Til slutt landet jeg på dette hvite med tekst i gull, og i dag kom mitt første armbånd i posten. Jeg sier det første, for jeg elsker det allerede, så det er store muligheter for at jeg må ha et i farger etterhvert også. Armbåndet er fylt opp med positive affirmasjoner, så er jeg i dårlig humør en dag er det bare å ta en titt på det fine, oppløftende og ikke minst POSITIVE armbåndet mitt.

Jeg startet dagen med denne kaffekoppen i min venstre hånd og avslutter med det fine armbåndet med positive afirmasjoner på min høyre arm. 
Det beste av alt er at i morgen kjører jeg igang en giveaway i samarbeid med www.clickme.no og da kan en av dere vinne et nydelig “We positive” armbånd i valgfri farge.
Den største gleden jeg kan ha, er å gjøre andre glad, så da gleder jeg meg allerede til i morgen *hihi*

Ønsker DEG en herlig kveld videre og en riktig god natt!
Klem  fra Engla ♥

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#shopping #armbånd #wepositive #clickme #positiv #positiveafirmasjoner #positivetanker #giveaway #konkurranse
4 kommentarer
    1. For et nydelig armbånd 🙂 Jeg blir gjerne med i konkurransen, så gleder meg til i morgen 😀 <3
      Ønsker deg en fortsatt fin kveld 🙂 Klem <3

    2. Veldig fint armbånd, koselig med snakkende armbånd 🙂 Håper du har fine dager Engla 🙂 Jeg hadde en herlig dag med Mammaen til lille supermann i går, rundt omkring i byen <3 Deilig dag 🙂 Klem til deg min venn <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg