Enda en sprayboks er tømt…!!! (del 2)

God kveld i stua..:) Her er ostepoppen på bordet og jeg har intatt sofakroken.

I dag har jeg fått tatt noen flere bilder av de tingene jeg har sprayet lilla. 

Blomsterpotta på bordet var opprinnelig rød.

Lysfatet er i samme stilen som serviettholderen jeg viste frem i går. Det var også hvitt i utgangspunktet.

Hekleduken som jeg tidligere har laget kurv av fikk også en dusj med lilla. Til slutt en messinglysestake, som også ble lilla. Mye lilla…? ja kanskje..

Men blir jeg lei er det jo bare å spraye det i en annen farge *hihi*

Jeg tøyser med det, men mner det også, for tenk hvor lett det er å skape forandringer uten at man må kjøpe alt nytt. Bare se hvor mye “nytt” jeg har fått for en hundrelapp…

Minner om→ giveaway ← hvor du kan vinne en byggesett til å lage eget etasjefat. 

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden ♥ Ønsker deg en herlig kveld videre!

Klem  fra Engla


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#gjenbruk #blomsterpotte #interior #interiør #interiör #diy #hobby #lilla #mydesign #redesign #fargerikt #ostepopp #blogg #kreativ #stue #inspirasjon #craft #recycle #diy #spraylakk #hobbyblogg #fargeglede #lyslenke #konkurranse #giveaway
15 kommentarer
    1. Nyyyydelig! Kjenner jeg må ta meg tid til nysprayet inventar når høsten kommer 😀 Gleder meg!!!
      Ha en fortryllende sommerdag lille Englavenn <3
      Mange klemmer

    2. Fru Stussli: Hihi, ja det er jo så gøy å fornye i en fei 🙂
      Gleder meg til å se jeg 🙂
      Ønsker deg en riktig god natt Bentevenn og beklager at jeg ikke er innom deg så ofte som jeg skulle ønsket.
      Du er jo en ren inspirasjonskilde og jeg elsker bloggen din, men tiden strekker desverre ikke til om dagen…
      MEN jeg titter innom i blandt og suger til meg alt jeg kan, hihi
      Mange klemmer på vei til deg

    3. Elisabeth: Tusen takk, det er så herlig med farger synes jeg 🙂
      Puta er fra Kid og er sikkert snart på salg 🙂
      Den gule bollen er jeg veldig glad. Ønsker meg flere i forskjellige størrelser 🙂

    4. Hei
      Bruker du primer og/eller pusser tingene før du sprayer fargen? Hvilken spray bruker du?
      Jeg sprayet en messingstake, men den plasset etter bare kort tid 🙁
      Mvh Bodil

    5. Bodil: Hvis du leser mitt forige innlegg har jeg skrevet om sprayen der. Det er viktig å vaske tingene godt og pusse lett over med fint sandpapir for man sprayer, sånn at man får en ren og matt overflate. Jeg har brukt “grunning” (kjøpt på Jernia) på noen av tingene og da spessielt det som har rust. Vet ikke om dette ble noe godt svar, men bare spør igjen hvis det er noe du lurer på, så skal jeg prøve å svare så godt jeg kan 🙂

    6. I dag kan du sitte på rompa
      og gjøre så lite du vil,
      for nå er det du som skal feires
      med kake og sang og spill.
      I dag er du den beste
      av alle venner vi har,
      en stjerne av de sjeldne,
      et prakteksemplar!
      Vi er dine venner i verden
      som bare vil deg vel
      derfor vil vi gratulere
      og ønske deg lykke og hell!
      Gratulerer med dagen fiiiiiiiine Englavenn <3
      Mange mange tusen klemmer!

    7. ånei, har ikke sett den på KID, sikker utsolgt fordi den var så kul he he ønsker meg egentlig de bollene i alle farger. hver gang jeg går forbi Sandefjord glassmagasin så klarer jeg aldri å bestemme meg for hvilken jeg liker best, Rød er også stilig og den blå osv he he

    8. Så stilig det ble med all lilla fargen i stua og rundt om kring :)) Herlig og oppfinnsomt å spraye pynteting lilla da <33 Reine Villa Villakulla <33 Men nå er jeg egentlig inne for å ønske deg en knakende flott bursdag , så gratulerer så mye med dagen din nå :)) Nyt den og kos deg masse <33 Bursdags hilsener fra Froditbvenn ;-D

    9. Fru Stussli: Åh, tusen, tusen takk fineste Bentevennen <3 Nå måtte jeg gråte en skvett...:)
      Du er best <3
      Nå holder jeg på med ostekakebaking, men tok en liten pause akkurat da lykeliten skulle sovne 🙂
      Gleder meg som bare det til å få samlet flokken min igjen i dag.
      Ønsker deg en superduperfin dag!
      Mange mange klemmer til deg fra meg

    10. Elisabeth: Kanskje de har på puten på nett 🙂
      Start med en bolle du også kan du jo ha i forskjellige farger etterhvert 🙂

      Ønsker deg en superfin dag!

    11. cathrinehenriksen: Tusen takk 🙂 Ja her er det Villa Villekulla, haha
      De går ihvertfall vilt for seg med fargene om dagen 🙂
      Tusen tusen takk, så koselig at du tittet innom <3

      Ønsker deg en finfin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg