Enda en sprayboks er tømt…!!!

Enda en sprayboks er tømt, og denne sprayen kan jeg virkelig anbefale. En nydelig matt farge, utrolig drøy og tørker fort. Den beste sprayen jeg har prøvd så langt.

Den kjøpte jeg på Clas Ohlson. De hadde flere forskjellige farger og i tillegg hadde de ferdigblandet maling i fargene du ser under.

Det første som fikk en lilla dusj, var seviettholderen.

Den ble jo fin, så da var det bare å fortsette *hihi*

En sinkpotte som jeg har blomst i ute,

en blomstervase…en blomsterpotte, et lysbrett, en lysestake og en heklekuv. Du ser litt av det på det første bilde. Skal ta flere bilder å vise frem, men dette var det jeg hadde i dag. 

Nå er ostepoppen på plass, med blomster som matcher de “nye” tingene *hihi*

Minner om→ giveaway ← hvor du kan vinne en byggesett til å lage eget etasjefat. 

Ønsker deg en fin kveld videre!

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Klem  fra Engla


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#gjenbruk #blomsterpotte #interior #interiør #interiör #diy #hobby #lilla #mydesign #redesign #fargerikt #ostepopp #blogg #kreativ #serviettholder #inspirasjon #craft #recycle #diy #spraylakk #hobbyblogg #fargeglede #lyslenke #konkurranse #giveaway
24 kommentarer
    1. Hi-hi, du er helt villmann med sprayboksen du 😀 Kan man rett og slett spraye ALLE materiale med den sprayen? 🙂 Blir veldig fint da, og kurver og brett og alt skifter jo HELT utseende 🙂 Herlig, blir så fint atte 🙂 Flinka 🙂 Stor klem til deg min venn <3 Håper du er i god form 🙂 Jeg er snufse forkjøla, men det er jo ikke stort å sutre om 😀

    2. frodith: Ja det er jo så gøy å fargelegge, hihi
      Jeg har ikke alt det lilla stående sånn,men det ble sånn på bildet 🙂
      Håper du blir fort frisk igjen vennen, for nå får det være nok. Kanskje du også er allergisk?
      Jeg begynner endelig å kjenne litt energi igjen, etter allergisprøyte og dobbel dose allergimedesin 🙂
      God bedring og god helg fineste frodith <3
      Go`klem på vei

    3. fruensvilje: Tusen takk snille Connie <3

      Akkurat på dette bildet var det full dose, men jeg pleier ikke å ha alt så samlet 🙂

      Lillafargen er helt nydelig 🙂

    4. Så flott 😀 Pleier de sprayboxene å “spytte” litt på slutten? Jeg sleit med det at det ble slike flekker når boksen nærmet seg tom. Ha ei riktig så god natt kjære flotte kreative Engla <3 Klæmmevarmt 🙂

    5. Så kreativ du er, spraymaling gjør underverker. Jeg har brukt å kjøpe spraymaling på Biltema, den er også bra. Bl a har jeg brukt en del kobberspray og den er kjempefin. Ha en fin dag 🙂

    6. ladyaugust: Tusen takk finest lady <3
      Ja de fleste av de sprayene jeg har brukt gjør desverre det. Denne også, men det ble ikke stygge merker av denne.
      Jeg var rett og slett utrolig godt fornøyd med den, så Clas Ohlson here I come 😀
      Ønsker deg en superduperfin lørdag min venn <3
      Klemmevarmt tilbake 🙂

    7. poppellunden: Tusen takk <3 Ja ikke sant, billig, enkelt og fort gjort 🙂
      I love it!
      Jeg har også brukt mye av sprayen på Biltema inkl. kobberspray og frostspray. Godt fornøyd med den også, men dette er en klar favoritt.
      Ønsker deg en super dag!
      Klem fra Engla

    8. Så kult!!
      Fantes den i hvit , grå eller lysere pastell -toner også?
      Har lyst å prøve meg på et bord, hva har du gjort med kommmoden før den ble sprayet?
      Prøvd på kobber? Har en lysestake som jeg har tenkt å spraye 😉

    9. Susanne Halseth: Tusen takk, så koselig at du likte det 🙂
      Kommoden er malt. På Clas Ohlson husker jeg faktisk ikke hvilke farger de hadde, men jeg har prøvd både Panduro og Biltema sine også, så ta en runde og se etter de fargene du har lyst på. Hvit finner du ihvertfal på de fleste steder. Kobber har jeg også sprayet mye med. Jeg hadde et eget innlegg med det for en stund siden. Før jul tror jeg, og det het noe sånn som “bananas med kobberspray”
      Lykke til!

    10. ladyaugust: Det spørs nok rett og slett om man ikke skal bruke den siste skvetten 🙂
      Hjem og hobby ha jeg ikke hørt om en gang. Er det på nettet?
      Test ut Clas sine du, jeg er ihvertfall frelst og MÅ kjøpe meg mere, hihi
      Har lyst til å prøve på en stol også 🙂
      Klemmegodklemmen

    11. Hjem og Hobby er en topp butikk med billig og bra spraymaling tror den koster 29 pr boks eller noe 🙂 Skal teste Clas sin såklart 😀 Jeg har kjøpt maling i dag og så skal jeg male hele spisestua med malingsprøyte men først masse pussing og sparkling. Stol er GØY 😀 Riktig så god natt kjære Engla <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg