Alle stolene rundt bordet for første gang.

Endelig fikk jeg sett hvordan kjøkkengruppen egentlig ser ut. 

I hverdagen er det jo bare lykkeliten og jeg som spiser her. Etter at jeg fikk den nye kjøkkengruppen har jeg faktisk ikke slått opp begge klaffene, før denne uken.

Da kom nemlig bestemor og bestefar (til lykkeliten) på besøk og endelig “måtte” jeg bruke hele bordet. Tenk, her har jeg stått og malt bordet og fire stoler, også har jeg ikke selv sett hvordan resultatet ble…

Dagene flyr jo så fort og plutselig har dager blitt til uker, men det var ihvertfall gøy å endelig bruke hele bordet og alle fire stolene.

Jeg ble litt usikker på den gule stolen, men gult er jo kult, så da satser jeg på at den forblir gul *hihi*

Denne hjerteskålen kjøpte jeg til lykkeliten`s dåp. Den og en til har vært fyllmasse i skapet, men nå i sommer har jeg hatt friske blomster og lys i den hele tiden. Utrolig dekorativt og koselig synes jeg. Min datter likte den også godt, så hun fikk den andre jeg hadde.

Sommer og sol, jeg elsker det. I dag tok vi et kveldsbad og lykkeliten storkosa seg. Nå er klokken over ti, men det er fortsatt nesten 25 grader her.  Mange rundt meg klager over varmen, men jeg elsker det. Uvant ja, svett ja, men jeg kunne tenkt meg å hatt det sånn hele tiden jeg *hihi*


Ønsker deg en herlig kveld videre, og håper dine dager er fine!

Minner om→ giveaway ←hvor du kan vinne en byggesett til å lage eget etasjefat

Tusen takk for at du titter innom 

Klem  fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#gjenbruk #pinnestol #gul #turkis #lilla #interior #interiør #interiör #maling #hobby #mydesign #farger #blogg #kreativ #inspirasjon #diy #interiørblogg #hjemmelaget #skaperglede #roser #fotoshoot #hobby #lykkelten #mamma #sommer #natur #kjøkken #oppussing #giveaway #konkurranse
12 kommentarer
    1. Det blir så stilig og klart du må ha den stolen gul 🙂 Den lyser jo virkelig opp den <3 Og kunne godt ha en til også 😀 Hi-hi Det blir så lekkert hos deg 🙂 Jepp, det er varmt. Vi sitter helt stille inne i stua i bare shorts-slaske-bukser, og svetten siler. 😀 Men LITT godt er det ja, og på dagen er det helt greit, når vi er ute og trasker . Og det var vi i dag også. Dilla på å knipse bilder så 😀 Da må man jo ut, og der er det fint 🙂 Stor god klem til deg fina <3 Håper vi sees snart 🙂

    2. Så fine bilder 🙂
      Har vert varmt og godt her også, men jeg klager ikke 😀 Elsker sol og varme 😀 Ønsker deg en fin kveld 🙂 Klem

    3. Det ble veldig fint. Jeg lurer på om du kan gi meg et tips. Har en slagbenk som er beiset (tror jeg) rødlig og svart slike bondemøbler. Har lyst til å få den hvit… men ikke sikker på om det vil bli fint.. om jeg kan male rett på beisen etc…mvh Anne (dansemamma)

    4. Skjønner ikkje hvorfor folk klager??? De betaler jo for denne varmen på ferie? Her får de den gratis MINUS masete turisteder med amt man ikkje liker, lukter man ikkje liker, dårlige senger, elendig dusjer osv -her kan man NYTE og går hjem til segselv etterpå <3 I LUV IT <3
      Joda eg også reiser andre steder -ikkje misforstå,men kunne eg fått *Syden* hjem -oh yes hadde ikkje klaget litt engang <3<3<3
      Vakkert bord, er også litt usikker på den gule stolen, kanskje finner du en annen farge til høsten, men NÅ er den jo vakker!!! som du er -bare hele tiden, ikkje bare i en sesong <3

    5. Nydelig, flott, friskt og fargerikt hos deg:) Elsker globusen din<3 Et bruktfunn?
      Og den gule stolen er et sprekt innslag, syns jeg:)
      Nyt sommerdagene videre:)
      Nattaklem<3

    6. Sier det igjen jeg, så flott det ble! Jeg syns den gule er ett oppfriskene innslag i kvartetten så jeg stemmer for at den får bli. Så deilig med kveldsbad. Her badet yngstemann i bassenget kl 2115 før vi sov sammen på verandaen – blir god hjemmesommer av slike dager.
      Håper dagen deres i dag blir like fin.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg