Mine fargerike kjøkkenstoler

Nå er jeg endelig ferdig med å male alle kjøkkenstolene mine. Jeg ble ferdig forige uke, men hadde lyst til å ta blomsterbilder med denne stolen også. Derfor har det tatt sin tid før bildene var klare.

Fargen denne gangen skulle være rosa, men ble plutselig lilla *hihi*

I utgangspunktet så alle de fire stolene sånn ut.

Den første ble gul.

De to andre ble turkise, 


og den siste ble altså lys lilla.

De vakre rosene fikk jeg av Anett i går. Hun reiste hjem i dag. Vi har hatt to herlige dager sammen, og litt senere i dag skal jeg vise dere litt av det vi holdt på med.

Ønsker deg en herlig dag videre!

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Klem  fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#gjenbruk #kjøkken #lilla #interior #interiør #interiör #kjøkkenstol #hobby #oppussing #mydesign #redesign #turkis #gul #blomster #male #blogg #kreativ #roser #inspirasjon #fargerikt #fargeglede #diy #hobbyblogg #venner #bruktfunn #loppis
20 kommentarer
    1. Så fine de ble!! 😀 Jeg har en “hjemmelagd” spisestue selv med 8 forskjeølige stoler i treverk, kamskje jeg skal være tøff å mae disse en gang!? Dine ble iallefall ordentlig stilige!!:D Og lillafargen var kjempefin <3

    2. Rikke: Tusen takk <3 Ja tenk hvor fint det hadde blitt. Man trenger jo ikke velge helt forskjellige farger heller, bare forskjellige nyanser er også utrolig flott 🙂
      Lykke til og god lørdag videre 🙂

    3. De ble så herlige sammen de stolene, og riktig så fine med blomster på <3 Fin collage, innlegg, det ble av dette. Tenker du har kost deg masse i helga, med Anett og 🙂 Nå er det ikke lenge til jeg drar Engla 🙂 Spennende 🙂 Kos deg videre utover lørdagen <3 Klemmer i vei <3

    4. Så flotte fargeglade stoler. Jeg kunne godt tenkt meg å sett ett bilde av stolene sammen dersom du vil vise det en gang. Fortsatt god helg kjære deg.

    5. Det er fint at du viser stolane dine og fine blei dei, men eg saknar at du skriv kva maling du brukar og om du grunnar først og slikt. Dette er det mange som er interessert i. Eg spurde deg ein gong før om slikt, men fekk ikkje svar på det.

    6. For noen fargekombinasjoner -spesielt falt eg for den gulestolen med blomstene -selvom alle var nydelige var den likssom sånnmidt i fjeset lekker!!
      ønsker deg en fantastisk helg fineste du <3

    7. frustrertfrueihouston: Så koselig at du likte den <3 Den er veldig myk i forhold til de andre og minner om lyse lilla syrinblomster 🙂 Fine stilben, så det er synd at blomstene visner hvis de ligger sånn 🙂

    8. frodith: Tusen takk snille deg <3 Jeg har storkosa meg sammen med Anett og har akkurat lagt ut et eget innlegg om det. Masse tull og tøys 🙂
      Ønsker deg en riktig god tur vennen min og håper du får noen herlige feriedager <3
      Kos deg og nyt kvelden <3
      Klemmer på vei til deg fra meg

    9. Therese: Tusen takk kjære deg. Jeg har så vidt startet på et innlegg med hele kjøkkengruppen, så i løpet av uken kommer det nok noe 🙂
      Så koselig at du kommer med ditt ønske 🙂
      Tusen takk!
      God helg til deg også fine <3

    10. Oldemorbloggen: Jeg beklager hvis jeg ikke har svart deg, men jeg tok ditt spørsmål på alvov og skrev et eget innlegg. Laget til og med en egen kategori som heter fargekoder og malingstips. Allerede i morgen skal jeg prøve å få skrevet om den lilla og de turkise stolene, men den gule ligger allerede der. Fremgangsmåten er den samme, men jeg har brukt forskjellige farger og malingstyper.
      Jeg er veldig glad for at du sier ifra og også veldig glad for at du komer med ønsker og tilbakemeldinger på hva du savner. Tusen takk 🙂

    11. cuskima: Tusen takk <3 Den gule er den som virkelig kommer best frem på bildene, men det er faktisk den som er mest gjemt her hjemme....
      Ønsker deg en fortsatt fin kveld og helg fine du <3
      Stooor klem

    12. Vanja Ch. Kvalstad ( Inne: Tusen takk <3
      Kanskje det er farger for alle og enhver, men hver for seg, hihi
      Ha en fortsatt fin kveld!

    13. ja tror nok den kan være litt mye farge til hverdags,men på bildene bare traff den meg.
      Nå ahr eg jo sort og kvitt og turkis her da, så gult hadde jo blitt litt vel voldsomt kanskje :))
      Nattinatt og vakre drømmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg