En liten titt på lykkeliten sitt rom

Jeg har brukt litt tid på lykkelitens rom den siste uken og i dag har jeg lyst til å vise frem hyllen jeg sto ute og malte for noen dager siden.

Den turkise malingen er restene fra kjøpmannsdisken vi har i kjøkkenkroken. Jeg elsker denne fargen.

Hyllen kjøpte jeg på garasjesalg for 10 kroner. Med litt maling ble den både fargerik og praktisk å ha på barnerommet. 

Jeg har tatt ut stellekommoden. Hyllen blir nok bare midlertidig her inntil jeg vet hvordan resten av møblene skal være.  Lykkeliten elsker som kjent traktorer og gråtass er favoritten. Jeg går med en drøm om å lage en egen gråtass seng til han da han skal bytte ut sprinkelsengen.

Ingen tvil om at han liker alt som durer og går ihvertfall.

Ny hylle for en 10-er *hihi*

Har du gjort noen kupp den siste tiden?

 

Tusen, tusen takk  for at du titter innom meg og min kreative verden 

Nå skal jeg sette meg ned å nyte en kopp te før lykkeliten er ferdig ladet igjen. Han har et skilt utenfor døren sin hvor det står at små barn sover ikke,de bare ligger til lading *hihi*

Ønsker deg en superduper dag videre!

Klem  fra Engla♥

 

Minner om→ giveaway ←hvor du kan vinne en byggesett til å lage eget etasjefat

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

#turkis #maling #male #bruktfunn #garasjesalg #loppis #interiør #oppussing #barnerom #te #kjøkken #inspirasjon #lykkeliten #traktor #gråtass #gråtasseng #giveaway #konkurranse #kupp #lopper #takknemlig #takknemlighet #tusentakk
6 kommentarer
    1. Supert! Herlig med lopper og Gis bort på Finn.no. Det er utrolig hva førstnevnte og malingsrester kan forvandles til de beste skatter!
      Jeg blogger også litt om dette, du må gjerne ta en titt! ;o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg