Lykken er når naboen reiser bort, eh..

Det er kanskje ikke hele sannheten, for jeg er veldig glad i naboene mine. Men jeg ble også veldig glad over at jeg fikk overta de vakre pionene da de reiste bort i dag*hihi*

Jeg sto på hodet i vaskebøtta, da det ringte på døren og den søte nabojenta spurte om jeg ville ha denne nydelige buketten. 

Jeg har vært inne og sett på de vakre blomstene flere ganger, så selvfølgelig sa jeg ja.Ikke bare er de vakre, de dufter himmelsk godt

Når jeg tenker etter fikk jeg faktisk overta en vakker bukett i fjor også, så dette kan fort bli en vane *hihi*

Nå er leiligheten ferdig vasket, lykkeliten er i drømmeland og jeg er klar for å nyte resten av kvelden i sofahjørnet mitt.  I morgen får vi besøk av verdens beste Anett, min venninne fra Trysil. Vi sees desverre alt for sjeldent, men jammen har vi det gøy når vi først møtes.

Kanskje hun titter innom her også, hvem vet…*hihi*

Lysestaken på bordet er forresten en messinglysestake som jeg har lekt meg litt med..:)

Ønsker deg en  herlig kveld videre!

Klem  fra Engla♥

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#gjenbruk #pioner #rosa #interior #interiør #interiör #stue #hobby #vennskap #mydesign #nabo #hekletteppe #fillerye #ragrug #redesign #blogg #kreativ #spraylakk #rosa #inspirasjon #craft #recycle #maling #messing #diy #candelaber #hobbyblogg
15 kommentarer
    1. Hi-hi, ja du er på rosa-spannet nå :.-D Masse rosa fint hos deg nå ser jeg 🙂 og da passet jo peonene veldig inn. Jeg tipper vi ser Annet på bloggen jeg! Det er min gjetning 😉 For hun pleier ofte å være med 😀 Så koselig at hun kommer da 🙂 Nå reiser jeg snart Engla, til varme-land <3 og skal shoppe og bade og alt 🙂 i 5 dager <3 Kose deg med blomsterduft, jeg pusle rundt her og ordner til tur jeg 🙂 Stor god klem fra meg til deg min venn <3

    2. ååååå du har det såååå fint, jeg blir kjempeglad inni meg bare av å se på bildene med alle de vakre fargene <3 Ha en fiiin kveld i sofakroken fineste deg <3 klæmmings <3

    3. Peoner er så flotte, så jammen var det bra at naboen ikke kunne ta med seg denne nydelige buketten! Jeg blir glad når jeg ser bilder fra stuen din med alle de flotte fargene. Det blir så delikat, til å bli gald av. tror jeg har litt å lære av deg her 🙂 Klem fra Houston <3

    4. Herlig! Reiser bort om noen dager og peonene mine har enda ikke blomstret..håper det skjer snart, hvis ikke må nok jeg også gi bort mine til naboene her :/ :p
      Det gulvet på stua var fantastisk lekkert! Hva heter det, og hvor er det kjøpt? 🙂

    5. elsker gladfargene i stua di nå vennen og savner sofahjørnet og senge plassen min hos deg..
      savner også å kjefte på deg for de åpne skapdørene dine hihi
      kos deg masse med Anett og plutselig en vakker dag dukker jammen meg a gummor opp også, noe jeg håper ikke blir alt for lenge til:) klem fra trysil til spydeberg er sendt, du får den i morgen <3

    6. Nydelig bukett blomster, og det du har gjort med lysestaken var jo helt rått! Har også noen lignende i messing liggende, som jeg har tenkt dumpe på søpla, men jammen tror jeg at vi må friske dem opp hos oss også. Har forøvrig savnet å lese bloggen din i en laaaang bloggpause. Nå er leselyst og skrivelyst tilbake, og jeg svinger innom igjen senere. Ha en strålende dag!

    7. Eg hadde en bukett med kvite og trodde de de luktet fælt og sku bare vært ute,men fant ut da de var litt døded at de fremdeles luktet nydelig -så måtte vært noe annet som luktet phy hahaha
      de er noen av mine favoritter tror eg <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg