Vil nesten bare sove…

God kveld kjære lesere. Det er litt stille her om dagen og nå skal du få høre hvorfor…

Det har jo vært noen helt fantastiske fridager og vi har stort sett vært ute de timene vi har vært våkne.

Jeg sier vi, for jeg har nesten sovet like mye som lykkeliten de siste dagene.

Men vi har vært på bading,

og matet ender…

Andemor og mange søte, fortsatt litt dunete andunger kom for å få litt godsaker.

Her er det jeg lever på om dagen, og sikkert mange med meg.

Uklart bilde…? Det er omtrent sånn synet mitt er nå *hihi*

Jeg som trodde jeg hadde blitt mye bedre av alergien etter at jeg fikk lykkeliten, måtte bare slå fra meg den tanken igjen. Nå om dagen er jeg bare trøtt og vil sove…

Men, men jeg kommer sterkere tilbake og i dag har jeg faktisk vært bittelitt kreativ igjen. Bilder kommer *hihi*

Ønsker deg en herlig kveld videre!

Tusen takk for at du titter innom

Klem  fra Engla♥


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#gjenbruk #lyspære #alergi #interior #interiør #interiör #natur #hobby #foto #mydesign #redesign #gulterkult #andemor #naturbilder #familie #mammablogg #kreativ #lykkeliten #inspirasjon #craft #recycle #diy #orkide #hobbyblogg #bading #fargeglede
11 kommentarer
    1. Veldig trøtt og daff UTEN allergi jeg…ELLER jeg lurer også litt på om jeg kanskjen har litt allergi…. at det er derfor jeg snyter meg hele tida, og er så daff at flodhesten har tatt over 😀 Koselig å se deg igjen min venn <3 Stor klem fra meg <3

    2. Eg forstår deg godt -når den verste pollensesongen er borte for min del DA kan eg nyte sommeren. Nå er bronkitten/lungebetennelse or whatever det var er borte og *bare* allergien igjen hahaha så eg er mye bedre.
      Bli friskesen klemmeting min venn <3<3<3

    3. frodith: Uff da vi får håpe at flodhesten og den verste pollenspredningen gir seg 🙂
      Håper du koser deg og nyter dagene på tross av at du er trøtt min venn. Kanskje vi snart kan ta en daffekaffe sammen 😀
      Ønsker deg ihvertfall en herlig torsdag videre og sender massevis av klemmer din vei <3

    4. fruensvilje: Ja vi koser oss veldig og jeg elsker jo sommer og sol, bare litt synd at jeg blir så alergisk. Det er faktisk mange år siden jeg har reagert så kraftig som nå, men jeg regner kanskje med at det er noe som sprer seg akkurat nå og plutselig er det over igjen, hihi
      Men det viktigste er at lykkeliten og jeg koser oss, så får den kreative delen bare hvile seg litt 🙂
      Håper du koser deg og nyter dagene min venn <3
      Klem fra Engla

    5. cuskima: Virket neste som ett klage innleg dette kanskje, men det var ikke det som var meningen. Jeg ville bare fortelle hvorfor jeg ikke blogger så mye om dagen.
      Vi koser oss og nyter soldagene på tross av tett nese og rennende øyne, det er bare energien til det kreative som plutselig ble litt borte. Jeg som elsker å holde på på, så jeg blir jo helt skremt selv da det går flere dager uten at jeg får en lys ide 😀
      Sender deg en god klem og håper du blir frisk på en, to, tre min venn <3

    6. Therese: Tusen takk kjære fine Therese <3
      Så koselig at du titter innom.
      Vi storkoser oss i solen og nyter de herlige dagene, men når lykkeliten sover, ja da sover jeg også. Det føles ihvertfal sånn, selv om jeg sitter i sofaen, hihi
      Så det er bare det at energien til det kreative forsvant da hodet ble tett av pollen 🙂
      Håper dine dagen er gode min venn <3
      Go´klem til deg fra Engla

    7. neida tok det ikkje som en klage kjæreste deg 🙂
      I år er mange hardere enagrepet enn vanlig så er noe annet med årets pollen tror eg.
      men ja eg forstår deg jo -man føler seg litt merkelig når man ikkje helt er seg selv ikkje sanr -ang å enten være kreativ eller hva det enn måtte være som energien bare ikkje streekker til
      blir friksesen i fulleste farten
      massevis av klemmeting <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg