Gjenbruk av gammel kaffekanne

For noen dager siden fikk jeg denne kaffekannen. Ikke noe å ha for de som ikke koker kaffe kanskje, men for meg var tanken ganske klar.

Dette skulle bli min kule gule blomsterpotte, så da var det bare å vaske,skrubbe og rubbe *hihi* 

Et lag med grunning og to med gul spray.

Frem med hanskene, på plass med gule stemorsblomster og vipps så fikk jeg en ny kaffekanneblomsterpotte på 1-2-3

Phu, det ble et langt ord *hihi* 

Synes du den ble fin?

Ønsker deg en herlig kveld videre!

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden

Klem  fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#gjenbruk #kaffekanne #loppis #interior #interiør #interiör #bruktfunn #hobby #håndlaget #mydesign #redesign #gulterkult #blomterkanne #stemorsblomst #hagen #blogg #kreativ #uteplassen #inspirasjon #craft #recycle #diy #spraylakk #hobbyblogg #sommer #fargeglede #englaskreativeverden #engla
13 kommentarer

Siste innlegg