God morgen mandag – og vinner av giveaway

When you see someone without a smile…Give them yours 🙂

 Her skinner solen fra skyfri himmel og jeg sitter og koser meg med tøysekaffe 

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

*hihi* 

Kanskje jeg kan gjøre Helle Ness-Kvalvik litt ekstra glad, for hun ble ihvertfall vinneren av putetrekk i valgfri farge. Send meg din adresse og ditt fargeønske, så er putetrekket snart på vei til deg.

TUSEN, tusen takk til alle dere som er innom Englas kreative verden her på bloggen, instagram og facebook og legger igjen hyggelige kommentarer! Jeg setter så utrolig stor pris på hver eneste en og skulle ønske at jeg kunne sendt noe fint til dere alle ♥

I dag skal jeg prøve å få ferdig kjøkkenbordet mitt. Har du noe kreativt på gang?

Ønsker dere en  superfin dag!

Klem  fra Engla♥

#giveaway #trekkning #vinner #mandag #godmorgen #solsikke #blomster #lupiner #melon #melonhjerter #takknemlig #takknemlighet #sommer #sol #kaffekos #tøysekaffe
7 kommentarer
    1. så kos å se blomster enger igjen:) Lupiner er nydelige.
      Her er det bare løvetann enda det jeg har sett ihvertfall:)
      Super duper dag ønskes deg vennen, kos deg med kjøkkenbordet;)

    2. Ja, jeg har den nye kjolen på gang, har kommet LITT i gang, men har mest vært på farten jeg også, så ikke så mye hekling. Så herlig sommerbilde du hadde Engla, man blir glad av å komme inn her vet du 🙂 Og heldige vinneren. Gratulerer til henne. Håper du hadde en flotters helg med venninne -besøk 🙂 Stor diger klem til deg i sommerdagen <3

    3. Så fine bilder og heldig vinner. Jeg holder på å hekle ei lue eller pannebånd, kommer an på om jeg har nok garn si jeg bruker opp restegarn. Skal gis til skolen til guttene som skal ha Hei Verda dag, så må de ha noen premier. Kjekt å kunne bidra med noe. Håper du får en fin dag. Klem <3

    4. Så herlig med blomstereng – og tøysekaffe. Lupinene minner meg om Texas nasjonalblomst Bluebonnet, som er i samme familie, men en god del lavere. Husker vi var og så på store enger av dem – det er vakkert. Ha en fantastisk fin uke. Her skal det både strikkes på et teppe og hekles flere oldemorsruter til et annet. Føler at det er litt evighetsprosjekt. Har sluppet opp for riktige farger av restegarnet mitt (som jeg har kjøpt nytt hver gang jeg har vært hjemme i Norge) Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg