Den glade vandrer…

Den glade vandrer kalles jeg,
for sorgløs går jeg på,
den endeløse landevei. 
Der liker jeg å gå.



Falderi – faldera -faldera

Falle ha – ha- ha – ha – ha – ha- ha

Falderi – faldera

der liker jeg å gå.

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Den varme som den er min venn, og regnet er min bror. Naturen å – jeg elsker den, all verden er min bror.

Falderi – faldera -faldera

Falle ha – ha- ha – ha – ha – ha- ha

Falderi – faldera

der liker jeg å gå. 

Jeg kaller skogens dyr ved navn, og alle kjenner meg. Jeg tar dem varsomt i min favn, og ondskap kjennes ei.

Falderi – faldera -faldera

Falle ha – ha- ha – ha – ha – ha- ha

Falderi – faldera

der liker jeg å gå. 

I grøftens gress jeg tar en hvil, når boden kjører hjem, og alle svarer med et smil, når glad jeg hilser dem.

Falderi – faldera -faldera

Falle ha – ha- ha – ha – ha – ha- ha

Falderi – faldera

der liker jeg å gå. 

Den glade vandrer kalles jeg, for godt er mitt humør. Må himlen gi meg lov å gå, på veien til jeg dør.

Falderi – faldera -faldera

Falle ha – ha- ha – ha – ha – ha- ha

Falderi – faldera

der liker jeg å gå. 

 

Ønsker deg en riktig god natt!

Tusen takk for at du tittet innom

Klem  fra Engla, den glade landeveisvandrer *hihi* 

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

 

 

#foto #naturfoto #hobbyfotograf #humle #humblebee #løvetann #closeup #gul #narur #utelig #hobby #vår #snegle #strå #dengladevandrer #landeveien #landevei #sti #tursti #vann #glomma #østfold #
16 kommentarer
    1. Herlig innlegg Engla 😀 Du kommer sent nå om dagen, men du kommer GODT 😀 Herlig sang til utrolig herlige bilder du tar nå om dagen 🙂 Vi må på en fotosafari sammen en dag vi også 😉 Moro!! Stor klem, <3 Jeg er ganske sliten etter et døgn på landet, med hit og dit 🙂 Sove snart... Klemmenattaklemmen <3

    2. SÅ fine bilder! Jeg sang meg gjennom hele teksten din, og denne sangen tror jeg ikke jeg har sunget siden barneskolen! Norge har mye vakker natur, det er det ingen tvil om. God morgen når du våkner igjen 🙂

    3. frodith: Tusen takk vennen min <3 Ja det blir lite tid til blogg om dagen. Men jeg har jo så lyst, og da blir det gjerne et innleg over leggetid, hihi
      Jeg elsker å gå ute i naturen og knipse og da passet denne sangen så godt 🙂
      Hadde vært utrolig gøy om vi to hadde fått til en safari etterhvert ja 🙂
      Ønsker deg en herlig helg videre fineste frodith <3
      Stooor god Englaklem

    4. frustrertfrueihouston: Tusen takk kjære deg, så koselig <3 Jeg elsker å være ute og det er sant som du sier vi har virkelig en frodig og herlig natur i landet vårt 🙂
      Sender deg en klem og ønsker deg en fortsatt god helg <3

    5. Line (I et lite Norgesglass): Tusen takk kjære deg, så koselig at du likte dem <3
      Riktig god natt til deg også ønsker jeg deg en herlig søndag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg