Hipp Hipp Hurra for verdens beste bloggvenn!

Eller som de sier her i Spydeberg Hipp, Hipp Heisann Hurra!!! (det lærte jeg i går da jeg gikk i 17 mai toget) Men i dag er det ikke for Norge jeg  sier hipp hurra. For i dag er det nemlig verdens beste bloggvenn som har fødselsdag. Frodit er den eneste jeg har truffet “på ordentlig” og hun er like snill og god i virkeligheten. Ei kreativ, varm og sprudlende dame som gir så mye i form av gode ord og blogginnlegg. I tillegg til alle de fine innleggene hun selv skriver, er hun ofte innom og legger igjen koselige kommentarer. I fjor på bursdagen min skrev hun et herlig bursdagsinnlegg til meg, som fikk tårene til å renne over. Men det er ikke bare til meg hun har skrevet, for fineste frodith har skrevet mange koselige bursdagsinnlegg til andre her på bloggen også.

 

Denne rosen er til deg fineste Frodith,

fordi du er den du er og fordi jeg har vært så heldig å bli kjent med deg  *♥*

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Har du enda ikke vært innom frodith, kan jeg anbefale deg å ta en titt nå. Du finner henne her→frodith.blogg.no

Ønsker DEG en herlig dag videre!

Tusen takk for at du titter innom 

Klem  fra Engla


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#bursdag #fødselsdag #bloggvenn #frodith #hipphipphurra #framsnakk #rose #therose #foto #colorsplash
21 kommentarer

Siste innlegg