Traktorstrikk til lykkeliten og mamsen

I påsken fikk lykkeliten denne flotte gråtassgenseren av min mor. Det er ingen sak når man har en strikkeglad og snill bestemor.

Nydelige farger som sklir rett inn i interiøret her *hihi*

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

For noen uker siden kom jeg over ei dame på Instagram som strikket traktorsokker, og da var jeg snar om å spørre om hun tok i mot bestilling.

Det gjorde hun, og i går dro jeg til nabokommunen for å hente tre par rykende ferske traktorsokker.

Jippi, mamsen og lillegutt (som begynner å bli stor) har fått nye traktorsokker!

Utrolig deilige å ha på er de også,

så nå slenger jeg beina i sofaen og ønsker deg en herlig lørdagskveld.

Tusen takk for at du tittet innom

Klem  fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#strikking #strikke #traktormønster #traktorsokker #traktorgenser #gråtassgenser #hjemmelaget #kreativt #gul #traktor #hobby #hobbyblogg #lykkeliten #gråtass
16 kommentarer
    1. Så herlige de sokken var 😀 Ja, mamma må også ha gule traktor-sokker 🙂 Hi-hi. De er fine i huset deres vettu, og fint å ha utover noen kvelder på sommeren også 🙂 Den genseren til Lykkeliten er bare SÅ nydelig <3 Ja, og selve gutten da 😀 KLemmer til deg min venn, håper du har hatt en kjempefin dag <3<3

    2. frodith: Tusen takk vennen min <3
      Utrolig deilige sokker 🙂
      Nå mangler jeg bare traktorgenser, hihi
      Lykkeliten synes det var kjempestas at mamma også har traktorsokker 🙂
      Ønsker deg en herlig kveld og håper formen din er bedre <3
      Klemmer på vei til deg

    3. martea: Tusen takk, jeg elsker sokkene og mangler bare en traktorgenser til meg selv nå, hihi
      Kos deg og nyt kvelden!
      Klem fra Engla

    4. cuskima: Tusen takk, jeg elsker mine nye traktorsokker 🙂
      Kos deg og nyt kvelden, nå kommer vel snart resultatet 🙂
      Legger meg jeg…
      Nattinattaklemmer på vei <3

    5. Rebekka: Ja ikke sant 🙂
      Rart det der, siden han elsker traktorer, er det det jeg også ser etter 😀
      Ønsker deg en riktig god natt og fortsatt god helg <3
      Klem fra Engla

    6. fruensvilje: Ja hun er kjempeflink, for i tilegg til å være “norges hekledronnig” er hun kjempeflink til å strikke også 🙂
      Og de nye sokkene elsker jeg og har allerede bestillt flere, hihi

    7. Hjemmestrikk er så fint og sjarmerende! Både genseren og sokkene var helt fantastisk fargerike og flotte 🙂 Jeg kjenner jeg må øve litt mer på strikkingen. Hmm når skal jeg få tid til det? Til høsten kanskje 😛
      Ha en fortryllende dag fineste traktorEngla <3
      Traktorklemmer i massevis

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg