Jeg kastet ut samboer´n og fikk meg en ny…

Noen ganger går man litt lei… Trenger en forandring, noe nytt rett og slett. Det kan bli litt kjedelig å se det samme ansiktet dag etter dag og det er det jeg har kjent litt på den siste tiden…

Husker du at jeg fortalte om min samboer i fjor?

Jeg er jo fortsatt vekdig glad i han og det er ikke han det er noe galt med…Det er bare jeg som er klar for noe nytt. Jeg kastet han ikke ut da, men bar han forsiktig…

Jeg synes fortsatt at han er utrolig vakker, men som sakt jeg var klar for noe nytt, så nå har han altså flyttet ut…

Jeg tror jammen han trives der ute i solen, for det er nemlig ute han egentlig skal bo

Håpert er lysegrønt sies det, så da både tror og håper jeg at det er sant *hihi*

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Bytter du ut samboeren din innimellom?

Minner  om  →Giveaway – Vinn byggesett fra Koalaplan med trekkning i kveld kl 22.

Ønsker DEG en herlig dag videre!

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Klem  fra Engla


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#interiør #buddha #samboer #samlivsbrudd #lysegrønn #turkis #indiska #gladfarger #fargerikt #grønn #giveaway #interiørblogg #blogg #buddhastatue #buddhahode #buddhalove
6 kommentarer
    1. Nei, han bytter jeg ikke ut 😀 Han er stand by her han 😀 Men den var fin den nye samboeren din da 😀 Her er det full slappfisk i dag da 😀 Vi er bare inne og sløver 😀 Så vidt en liten tur ut, men pilte inn igjen,jeg har vondt i magen og er forkjøla ENNÅ 😛 Snart middag her også. Deilig med en liten lat dag også 🙂 Kose deg masse i dag min venn, med Lykkeliten og folk og dyr 🙂 Stor klem fra Froditha <3

    2. det er faktisk svært lite jeg bytter ut i heimen,men siden din samboer ikke er lengre unna en utenfor huset så får du jo hilst på ham hver dag fortsatt

    3. Jeg skjønner deg godt jeg.
      Jeg holder på med litt omrokkering utenfor, og en viss Budda står bare å venter på plassen sin i solen?)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg