Med april kom alle fargene

April har virkelig vært en kreativ og fargerik måned både ute og inne.

Jeg fikk en “ny” kul og gul lampe.

kandelaberet gikk fra å være hvitt til å bli påskegult, og fruktfatet ble rosa og så godt som nytt.

Jeg startet jobben med å pusse opp disse settebordene,

Jeg pusset opp noen gamle fjøler,

og laget steinalderbrød for første gang.

Jeg har gått bananas med gladfarger,

og med god hjelp fra lykkeliten ble det pyntet til påske.

Jeg har heklet et par tepper 

og selvfølgelig slappet av, kosa meg med familie, venner, god mat, drikke og masse godteri.

Sist men ikke minst har jeg gledet meg stort over alt det vakre naturen har og by på.

Tusen, tusen takk til alle som titter innom min kreative verden 

Ønsker DEG en herlig kveld videre og en riktig god natt!

Klem  fra Engla


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#interiør #gjenbruk #ide #diy #sds #hobby #ideer #gladfarger #gjørdetselv #fargerikt #kreativt #kreativ #hekle #redesign #hvitveis #hobby #maling #hvitveis #tips #inspirasjon #møbler #diymøbler #reuse #håndlaget #håndarbeid #dekor #interiørblogg #blogg #hobbyblogg #kart #decoupage #turkis #male 
9 kommentarer
    1. Jeg bare elsker alle de fargene som var hjemme hos deg 🙂 Jeg har jo sett de litt LIVE og det passet perfekt til huset ditt 🙂 stor god nattaklem til deg min venn <3

    2. Hei Engla, Kjempe koselig innlegg med mange flotte bilder. Du lager kjempe mye fint, og du inspirerer. Ikke nødvendigvis til å være gjøre likedann, men til å bruke egen kreativitet og til å utfolde seg. Ser sprekt ut med alle fargene. Ser i ulike interiørblader og butikker at det du gjør akkurat nå er blitt trendy. Det er kult. Så kanskje det blir en fancy brødkurv på oss.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg