God morgen

God morgen!

Her skinner solen fra skyfri himmen og enda en herlig vårdag står for tur.

På lørdag var min mor, stefar og søster her på besøk og da fikk jeg en stor bukett med disse nydelige blomstene av den snille mamman min.

Jeg husker faktisk ikke hva de heter, men de er ihvertfall utrolig nydelige.

“Dagen i går er et minne du ikke kan skape nå, morgendagen er en sjanse du bare kan håpe på.

Men dagen i dag er din egen, du fikk den ved morgengry. Fikk den i dine hender, flunkende ren og ny.

Dagen i dag kan du forme, skape den slik som du vil. Den er som et dikt du skriver og setter toner til.”

Ønsker DEG en herlig dag!

 Klem  fra Engla ♥

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden


#vårdag #hverdagslivet #familie #blomster #godmorgen #godmorgendikt #dikt #hjertesukkerbiter #kaffekos #sukkerklype
20 kommentarer
    1. fruensvilje: Tusen takk snille Connie <3
      Det går rykter om at det skal ble kaldere dager igjen, så det er om å gjøre å nyte øyeblikket 🙂
      Ønsker deg en herlig dag!
      Klem fra Engla

    2. Fineste Engla, jeg har bare lyst til å si at jeg liker bloggen din så veldig godt og er innom å leser hver gang du publiserer noe. Men det blir liksom til at man kommenterer på IG, dumt for jeg trives så godt på bloggbesøk så skal bli flinkere til å legge igjen spor.
      Jeg har ett teppefritt hjem fordi jeg har en cocker spaniel som er ei sikkelig kosegris kombinert med at hun også er en spadronning (les:gjørmebader, hver dag!) ellers så hadde jeg virkelig håpet på å vinne giweawayen din for teppene er flotte, alle som en.
      Håper du har en go’ kveld i vente!

    3. frustrertfrueihouston: Tusen takk kjære deg <3 Jeg er også veldig glad i dem. De står ganske lenge og er egentlig fine hvis det bare en noe få også 🙂 Jeg brukte de to og to i min datters konfirmasjon blandt annet 🙂
      Håper du koser deg!
      Klem fra Engla

    4. cuskima: Ja de er så nydelige <3
      Jeg har sukkerklypen ja, det var bare en mann som tok kontakt for han hadde så lyst på den 🙂
      Håper han fikk tak i, for jeg ville beholde min selv 🙂

    5. Therese: Tusen, tusen takk for gode ord fineste Therese <3 Det varmer langt inn i hjerteroten <3
      Jeg vet litt om hvordan det er med hunder...Nå bor min Susie hos min datter, men jeg har hatt flere tidligere og nå min datter er innom her med sine koser de seg vedig på teppene 🙂 Ikke like gøy når de er klissete, hihi
      Jeg har bare disse hekleteppene, foruten lykkelitens bilteppe, for det er så kjekkt å putte de i vaskemaskinen 🙂
      Håper din dag har vært fin og at du koser deg i kveld.
      Sender deg varme tanker og en go´klem

    6. Fru Stussli:Tusen takk snille Bentevenn <3
      Pinne to høres vanskelig og tidkrevende ut, jo større jo bedre spør du meg, hihi
      Jeg liker så godt at resultater viser seg raskt, men du er nok mer tålmodig enn meg.
      Ønsker deg en herlig mandag!
      Stor go´klem på vei til deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg