Dilla på kart…

Her har jeg malt og pyntet et lysfat/brett med kart. 

Påskelyset har min gode vennine Anett laget til meg. Hun har vært med i noen blogginnlegg tidligere, så kanskje noen av dere husker henne.

Det er så utrolig koselig å få sånne søte gaver, så tusen takk fineste Anett vennen min ♥ 

Nå skal jeg ut i solen å rive filler i mens lykkeliten tar formiddagsduppen sin *hihi*

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

 Ønsker DEG en herlig dag videre!

Tusen takk for at du tittet innom

Klem  fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#gjenbruk #settebord #turkis #interior #interiør #interiör #maling #hobby #håndlaget #mydesign #hobbylakk #redesign #blogg #kreativ #lykkeliten #inspirasjon #craft #recycle #mammablogg #mydesign #diy #interiørblogg #barnestol #grønnstol #hjemmelaget #kreativ #skaperglede #kart #decoupage #blogg #map #goppollen #grønn

 

5 kommentarer
    1. Veldig koselig med små-gaver 🙂 Det blir så fint med de kartene, så det kan du trygt fortsette med 😀 Koscdeg med filler og påskeharer <3 Klemmer til deg min venn <3

    2. Det påskelyset var fint! Og så ble det koselig med sammensetningen på brettet ditt. Koselige små påskekaniner også. Jeg tror jammen jeg må ut og skaffe meg bare litt påskepynt her også. Bare for å få litt mer påskestemning. Nyt dagen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg