Lag dekorative påskelys selv – enkelt og greit

De fleste av oss spiser en del egg i løpet av påsken og hvis du da har lyst kan du jo vaske eggeskallet og bruke det som telysholder.

Trinn for trinn beskrivelsen finner du *HER*

Gule lys i sandkakeformer kan du lage på samme måte. 

Til slutt et av fjorårets pskeegg. Dette var det første jeg lagde og egentlig det jeg ble mest fornøyd med. Har du lyst til å se de andre, kan du ta en titt her → Diy påskeegg 1-2-3-4-5-6 ferdig !

Alle disse tingene ligger under kategorien påske.

♥ Happiness is homemade ♥

Til slutt vil jeg bare få si TUSEN, TUSEN TAKK til alle dere som titter innom bloggen min. Jeg setter utrolig stor pris på det og dere gir meg MASSE motivasjon. Det er desverre sånn at døynet mitt også bare har 24 timer, og noen ganger strekker jeg ikke til. Det er ikke alltid jeg klarer å få svart på alle kommentarer, men jeg vil at dere skal vite at jeg setter utrolig stor pris på hver eneste en av dem. 

Jeg er alene med lykkeliten og tiden sammen med han er selvfølgelig det viktigste for meg, men jeg elsker å utfolde meg kreativt og jeg elsker å dele det med dere. Nettopp fordi dere er så herlige og gir meg så mye tilbake ♥

Så igjen Tusen Tusen takk til hver eneste en, dere betyr MYE for meg ♥ Håper dere ikke slutter å kommentere, selv om jeg ikke alltid får svart.

Ønsker DEG en herlig dag videre!

Tusen takk for at du tittet innom

Klem  fra Engla ♥

#påske #påskelys #diy #gjørdetselv #hobby #interiør #interior #lysieggeskall #eggeskall #sandkakeformer #påskedekor #påskekos #påskestemning #interiørblogg #blogg #hobbyblogg
5 kommentarer
    1. Veldig kreativt og fine 🙂 her i huset blir det mest å rydde bort vinteren og lete fram våren. Kaste, kaste kaste….. Ha en finfin lørdag!

    2. Nydelig eg er litt flau men eg er også økonomisk så her i huset varte julen til påske i år. Nå brenner eg de siste røde julelysene og så skal de gule frem. De julelysene var ikkje så pene at eg kunne pakke de ned å bruke dem til jul igjen,de varte så lenge og ble aldri ferdig likssom hahaha
      Så nå da gubben er borte brukte eg dem opp sånn at her blir det gult fra i morgen :)))

    3. så smart å smelte lys ned i eggeskall da og så karse rundt,det var ikke mye som skulle til for å gi påskestemning ser eg :))klart lykkeliten må komme først:))ønsker dere en riktig deilig og fin helg

    4. Det så veldig påskete og fint ut da 😀 Skikkelig påskestemning 🙂 Jeg har fått påskeegg med sjoko i dag av søsteren min. Og nå er jeg langt nede i det allerede 😀 Hi-hi. Håper dere har fått tørket opp etter kliss-klass i stad 😀 Kos deg i kveld med Lykkeliten og deg selv 🙂 Stor god klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg