Engla som billedkunstner

Ja jeg har faktisk prøvd meg på det også. Har du lagt merke til bildet på veggen? Det var faktisk det første naboen så da hun kom inn for å se på den nye hamplampen for en stund siden. 

Dette bildet laget jeg for 5-6 år siden og det bære preg av litt flytting.

Det har sprukket opp litt her og der og rammen begynner å bli skeiv, men siden det plutselig ble inn med kobber tenkte jeg at det kunne få komme opp på veggen igjen. Ihvertfall en liten stund, for nå har jeg tatt det ned igjen, *hihi*

Det eneste jeg har gjort er å kline på gips og lage “mønster”, male hele lerretet svart og til slutt børste på kobber på forhøyningene. Jeg lagde en del sånne en periode, men nå er det jammen lenge siden sisst.

Har du prøvd deg som billedkunstner noen gang?

 

Ønsker DEG en herlig fredag!

Tusen takk for at du tittet innom

Klem  fra Engla ♥


#kunst #lerret #maling #kobbermaling #kobber #bilde #kunstner #engla #interiør #interior #interiørblogg #hobbyblogg #hobby #maleri
10 kommentarer
    1. Så morsomt det ble! Jeg er så imponert over kreativiteten din!!
      Jeg har ikke prøvd meg på slikt 😊
      Ha en strålende fredag
      Mange store amerikanske klemmer

    2. det var et vakkert bilde og passet jo veldig godt på veggen din,noen kunstner på det viset er nok ikke jeg:)min farmor var maler og min søster har arvet kunstnergenet og ikke jeg 🙂

    3. mamma laget sånne kobberstikk da eg var barn Sånne med noe leire og kopperplater og greier de var nydelige, desverre brant huset vårt og de med huset. Dette minnet meg om det

    4. Så nydelig Engla, ååå det var fint!! <3 Jeg har ikke laget noe sånt, men jeg malte litt oljemaling før, mange år siden... Og nå har jeg fått acrylmaling av Ladyaugust, så det er bare å begyne egenltig 🙂 Gleder meg til å se hvordan du har det jeg 🙂 Vi må avtale dag snart 🙂 så den blir plottet inn 🙂 Ha en nydelig dag 🙂 Stor klem til deg min venn <3

    5. Lekkert! vi har et maleri på veggen som jeg og barna har malt, blandt annet med fotavtrykkene deres. Skal ta det med i et innlegg en gang. Har foresten lenket til deg i dagens innlegg, takket være deg vet jeg nå at det finnes frostet spray på Biltema, Har kjøpt og er snart klar for å teste ut:-) Gøy!

    6. Bildet er litt magiskt!
      Ellers er du suuuperduuper på fargebruk.. Jeg måtte ta med meg en beige duk på hytta for å tillate å pynte med gult… så jeg ikke skulle bli overstimulert 😉 😀 😉
      Påskeklem til deg 🙂 …Kanskje jeg kommer innom for å gi deg den “face to face 😉 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg