Jeg ser bare GULT!!!

Ikke bare maler jeg med gult om dagen, men det gule ser ut til å forfølge meg ute også. I går da jeg skulle gå for å hente bilen etter EU kontroll ploppet det ene gulere en det andre opp.

Pollen er ikke helt min greie, for det blir det bare røde øyne og masse snørr av. Men det ser da virkelig ut til at denne fluen koser seg der den kravler rundt i sitt gule paradis…

En forlatt gul and lå i veigrøfta…

og denne vakre hestehoven har banet seg vei gjennom en sprekk i asfalten.

ALLE bilene jeg møtte var også helt gule, *hihi* neida.

Er det bare meg, eller ser du masse gult også?

Alle bildene er forresten uredigerte og tatt med iPhone 5s. Ganske fasinerende hvor bra bilder man kan ta med mobilen. Jeg bruker bare den og er kjempefornøyd.

Ønsker DEG herlig fredag!

Klem  fra Engla ♥

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden

#gul #flue #pollen #iphone5s #foto #iphose5sfoto #blogg #natur #vår #kosedyr #hestehov #våriluften #solskinnsdag #naturbilder #naturfoto #gåsunger
8 kommentarer
    1. Nydelige bilder!! Her er det også litt lilla og hvitt (krokus) , men gult er en skikkelig gladfarge og den må gjerne være på det meste.
      I dag er det frost på plenen her 😛 IKKE moro! Men solen skinner og snart får hun tatt knekken på kulden.
      Ha en fortryllende gul og fin fredag!
      Klemmer <3

    2. god morgen.Her har du tatt noen kjempeflotte bilder,jeg ser også masse gult for tiden,det er nok mye det og kvitt som dominerer ute i naturen no tror jeg,men gult er en herlig farge så vi nyter.
      Ha en deilig dag du også i dag

    3. Nydelige bilder 🙂 eg er so lite glad i gult, eg.. Men kanskje begynne og tenke på oåskepynt i interiøret.. Treng jo ikkje vere berre gult det 🙂 ha ein strålande fin dag, Engla :KR

    4. Helt utrolig med SÅ fine bilder som de med flua f eks 🙂 Helt fantastisk rett og slett <3 Jeg tenkte å spørre om du hadde sånn makro-linse liksom...men da har du jo ikke det 😀 Kjempefine bilder Engla, og gult er helt herlig synes jeg også. Jeg bruker ikke gule klær, og heller ikke i huset, men det er absolutt en av favorittfargene likevel <3 Ha sett MASSE hestehov jeg også 🙂 Overalt 🙂 Ha en fin dag min venn <3 Stor klem og gleder meg til påske <3

    5. Fine bilder du har tatt! Jeg har på meg en gul genser i dag, faktisk!! Hahah
      Lei pollen jeg også, innlegget ditt ga meg en ide om å bestille med medisin hos legen. Eneste positive er jo at man blir supertrøtt, og sovner lett før 10! Opplagt på tidligvakt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg