Mine herlige “nye” bruktfunn

Som du kanskje allerede har fått med deg, liker jeg å ta turen innom bruktbutikkene i nærheten, og de siste ukene har jeg gjort noen flotte funn.

Denne stålampen fikk jeg for den nette sum av 25 kroner. Det første jeg gjorde var å fjerne det møkkete stoffet på skjermen. Se så fint mønster den lager i taket da *hihi*

Lampen er jeg allerede godt i gang med, og den blir utrolig kul. Skal ta bilder og vise den frem i morgen.

Til det nye oransje bokbordet måtte jeg jo også ha en vase som matchet, og denne flotte vasen fra Hadeland glassverk fikk jeg for 20 kroner

Til slutt dette settebordet, som jeg skal prøve å finne på noe gøy med. I dag tok jeg det med meg ut og ga det en grundig vask og i morgen har jeg tenkt å ta frem malekosten å starte så vidt. Jeg har en plan for bordplatene, men farge på bordene og om jeg skal male hele, eller spare igjen deler vet jeg ikke enda. Har du noen forslag?

Har du gjort noen funn i det siste?

 

Ønsker DEG en herlig kveld!

Klem  fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#antikk #bruktfunn #bruktbutikk #loppis #loppisfunn #brukt #gammel #interiør #hobby #nterior #interiör #interiørblogg #blogg #gjenbruk #stålampe #vase #hadelandglassverk #settebord
9 kommentarer
    1. Gleder meg veldig til å se lampen ferdig altså 🙂
      Hva har du nå funnet på for noe lurt? 😀
      Moro med bruktfunn da 🙂 Håper du har hatt en fin dag min venn, i sola ? Ute og revet litt filler, heklet så fillene føyk? 😀 klemmer godklemmen <3

    2. her har du virkelig gjort noen flotte bruktfunn,den vasen var jo helt deg også.Settbordene likte jeg supergodt,men dei har no den fargen jeg liker best på stuemøbler hos meg da :))så noen råd har jeg ikke desverre,blir spennende å se resultatet når du er ferdige da

    3. Flotte funn 🙂 jeg elsker selv loppis og bruktbutikker, gjenbruk, fantasi og en billig penge, skaper ofte finere og helt personlig stil i forhold til å kjøpe nytt! Spent jeg også, som Frodith sier. Håper mitt kaos hode klarer komme meg innom her i de nærmeste dagene, så jeg får noen tips..både til lampe og settebord 🙂 kos deg med nytt i heimen! Ser veldig fin ut hos deg, det jeg ser av sofa, vegg og bord osv forresten 🙂

    4. Så mye moro du finner!
      Jeg har ikke vært på jakt på lenge, men nå kommer jo virkelig årstiden for loppemarkeder. Gleder meg! Åsså gleder jeg meg masse til å se lampen ferdig. Spennende!!
      Nattaklemmer i store mengder 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg