Hamplamper, andre lamper og massevis av gladfarger

Mars ble nok en kreativ måned hvor jeg har drevet med litt av hvert. Det hele startet med et fargesprakende fastelavensris og gradvis har fargene kommet tilbake både inne og ute.

Jeg har laget ny lampe over stuebordet,

noen flere små hamplamper,

og lampe av hekleduker,

Når disse herlige gule blomstene endelig dukket opp igjen kom også lysten til å fylle hjemmet med gladfarger igjen.

Frem med fargekartet, malingsspann og spraylakk…

Et fat ble rosa

en gul traktor fant veien hit

og den oransje fargen fortsatte å fylle hjemmet vårt.

Og dette er bare begynnelsen, for jeg blir så hoppende glad over alt som spirer og gror ute og har tenkt å fortsette med å dra gladfargene inn her.

I tilegg har jeg gått bananas med kobberspray, heklet tepper og mye, mye mer…

Hadde du en fin mars måned?

Ønsker DEG en fortsatt fin vårdag  

Klem fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her → Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden 

#spraylakk #kobberspray #interiør #interior #bokbord #diy #sds #hobby #maling #hamplampe #trådlampe #gjørdetselv #kreativt #kreativ #gjenbruk #redesign #kobber #oransje #praktisk #tips #inspirasjon #inspiration #reuse #håndlaget #blogg #traktor #gul #rosevase #interiørblogg #fastelaven #fastelavensris #hestehov #vår #fargekart #gladfarger #mars
13 kommentarer
    1. Herlige bilder fra mars 🙂 Nok en kreativ måned i Englas verden 🙂
      Flotte farger og lamper.
      Fru Stussli digger det!!
      Ha en strålende tirsdag
      Klemmer

    2. du har jammen laget masse fint,og i tillegg brukt ting som ikke koster skjorta og det er alltid positivt :)jeg har hatt en fin mars ja kan ikke si annet 🙂

    3. kjempelykkeligmamma: Tusen takk kjære deg <3
      Herlig med farger synes jeg, så mer skal det nok bli 🙂
      Nyt kvelden <3
      Klem fra Engla

    4. fruensvilje: tusen takk kjære deg.
      Ja det er gøy når man kan gjøre så mye ut av lite 🙂
      Kos deg og nyt kvelden.
      Klem fra Engla

    5. Du har laget masse fint i mars altså, og det er ikke noe problem å se at det er våren på deg 😀 Og det er jo deilig 🙂 Fine farger du velger 🙂 Jeg elsker at det spraker av alle farger som hos deg <3 HÅper du har hatt en deilig tirsdag 🙂 Jeg har en god-uke, stille og rolig på jobb. Deilig! Kos deg videre min venn <3 klemmer i bøtter og spann <3

    6. frodith: Tusen takk frodith <3 Det er rart det der med våren..plutselig dukker det opp noen fargeklatter både her og der 🙂
      I dag har vi kosa oss skikkelig både inne og ute og i ettermiddag satt jeg i sandkassa og heklet da lykkeliten lekte, (hihi, de gær`ne har det godt)
      Godt med en stille og god uke da, kos deg og nyt dagene vennen <3
      Klemmer i vei

    7. Mary-Anne Harring: Hei Marianne. Takk for gode ord 🙂
      Jeg bruker frostspray på glassene først. Jeg har kjøpt min på Biltema for 59,- eller 69 kr.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg