En herlig smak av sommer

Dette har vært en herlig helg fra ende til annen. Vi har hatt besøk av min gode venninne og kjæresten hennes, og har prøvd å utnytte tiden så godt vi har kunnet.

Biene har kommet frem,

grillen har kommet frem

og årets første utepils ble åpnet. 

Det har vært sol og knall blå himmel og vi har stort sett bodd ute denne helgen. Med sol kommer også fillene frem, så det er noen dynetrekk som har blitt revet opp.

Har du hatt en fin helg?

Ønsker DEG en herlig kveld!

Klem  fra piken i blomsterengen 

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

 

#sol #vår #sommerfølelse #bier #hestehov #natur #utepils #rivefiller #grillvær #grille #venninne #blomstereng #friluftsliv
4 kommentarer
    1. Høres ut som en skikkelig herlig helg Engla 🙂 Elsket alle bildene dine, og spesielt det siste faktisk med skyggen som vinker i hesttehov-enga 🙂 Det har virkelig vært våren på sitt beste dette, med sola og den litt forsiktige temperaturforandringen <3 Jeg har kost meg veldig jeg også 🙂 Både her og der 🙂 Flott å høre om kos besøk av gode venninnen din 🙂 Stor klem til deg min venn <3

    2. hundene mine fant en DIGER homle på bakken -eg fikk litt hetta fordi det er søndag og eg orket ikkje ringe noe dyrelegevakt pga stikk så eg måtte passe ekstra på da vi var ute for den kravlet langs gresset. Du kunne se den på laaaaaaaaaaaang avstand så den var veldig stor og veldig trøtt hahaha
      ellers har de vært i hundegrinden ute litt i dag,men blåste sånn her at de ville inn igjen. Så da de kom inn så begynte eg rydde soverommet og der ble eg til nå så er litt lei rydding og støv og poser med all verden. Men nå er MYE skrelt ut av skapet for å si det slik. Har en koffert og 2-3 blå poser fra IKEA fulle til å gies bort samt noe som kan byttes/selges 🙂

    3. Så fantastisk med en vellykket helg! Jeg har brukt halve helgen på fly, dro fredag ettermiddag, og landet i Bergen til strålende sol lørdag formiddag. Koselig å komme hjem til familien igjen. Og i dag har vi hatt en biltur til vakre Hardanger for å sjekke at alt sto bra til med campingvognen, etter litt mye vind og regn for noen uker siden. Heldigvis var alt i skjønneste orden, og solen skinner fortsatt – ja nå har den gått ned altså. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg