En liten lyslykt av syltetøyglass på 1-2-3

God morgen ♥ En ny og ubrukt dag står for tur og jeg titter innom for å ønske deg en herlig lørdag ♥

Det eneste jeg har brukt for å lage denne lykten er frostspray fra biltema rub-ons fra den lokale hobbybutikken og pyntebånd fra Panduro.

Jeg startet med å legge glasset i kaldt vann for å få fjernet etikettene, for kaldt vann har jeg funnet ut at fungerer best for meg. Når det var fjernet ble glasset vasket og tørket før jeg sprayet det med frostspray. Da frostsprayen hadde tørket festet jeg den fine teksten og til slutt pyntebåndet.

Ny lyslykt på 1-2-3

Minner også om min UTFORDRING til DEG hvor jeg lurer på om du vil dele en gjenbrukside med meg og de andre leserene. Husk ingenting er for lite. Har du heklet teppe av sengetøy, laget veske av en gammel bukse, lampe av norgesglass, pusset opp en kommode, bruker du sandkakeformer til å ha t-lys i, syr du om klær, eller kanskje du lager lyslykter av syltetøyglass???

Jeg har fått in flere herlige bidrag, men ønsker meg enda flere. Har du blitt inspirert av noe jeg har laget er det ekstra gøy..*hihi*

  • Ta et bilde og bli med da vel!

    Fristen for å sende inn ditt bidrag er 31. mars.

Ønsker DEG en herlig lørdag!

Klem  fra Engla ♥

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden

#interiör #interiør #interior #inspirasjon #interiordecoration #inspiration #homemade #madebyme #hjemmelaget #mydesign #diy #fineord #dagensord #gjenbruk #interiørtips #tekst #blogg #frostspray #frostet #lyslykt #diylyslykt #biltema #panduro #rubons
5 kommentarer
    1. Fin lystlykt Engla, du er flink med dette med gode uttrykk og sånt også 🙂 Mange fine 🙂 Håper dagen har vært god, med datter og alt 🙂 Jeg har hatt en lang og god dag ute i verden 🙂 Klemmer til deg min venn <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg