Feirer med rykende ferskt steinalderbrød

Mitt motto har hele veien vært “dette har jeg aldri gjort før, så det klarer jeg helt sikkert”, men ikke hadde jeg i mine villeste fantasier drømt om at så mange herlige og engasjerte mennesker ville følge meg i min kreative verden. Jeg sitter her med tårer i øynene og er så utrolig takknemelig over all den positive responsen dere gir meg. Det er jo nettopp dere som gjør at det er så inspirerende og gøy å fortsette å dele av mine gode, fine, rare og sikkert også noen ganger ganske idiotiske ideer. 

For litt over et år siden visste jeg kapt hva en blogg var for noe, men i løpet av det siste året har en ny verden åpnet seg og jeg har fått “møte” mange herlige mennesker.

Etter noen uker på instagram rundet englaskreativeverden 600 følgere i går og i natt rundet Englas kreative verden på facebook 2500 følgere, som om ikke det er nok fortalte damen på bruktbutikken meg i dag at hun hadde sett meg i avisen… JEG…MEG… . Jeg viste jo at det skulle komme, men ikke at det skulle komme i dag. Så gjett om jeg føk avgårde for å kjøpe. . Og der på forsiden av avisen var det et bilde av meg, men ikke nok med det, for jammen var jeg midtsidepike også.

Så nå sitter jeg her da overveldet over all den positive responsen, og med tusenvis av sommerfugler i magen. Litt, eller faktisk litt mye skummelt, men også utrolig gøy.

Jeg hadde egentlig tenkt å skrive om steinalderbrødet mitt, men nøyer meg med å legge ved et bilde nå, også kommer oppskriften litt senere i kveld.

Mottoet mitt på bloggen er “dette har jeg aldri gjort før, så dette klarer jeg helt sikkert” men for å være helt ærlig har jeg i mange år følt, at ingenting av det jeg har gjort eller sakt har vært bra nok. Men dette har endret seg litt de siste årene. Jeg kom til et punkt hvor jeg fant ut at uten å prøve, kommer man ihvertfall ingen steder. Så jeg har fortsatt å prøve i tilegg har jeg sluttet å bry meg så mye om hva andre måtte tenke, tro, synes og mene om meg og ikke minst sluttet å ta meg selv så høytidelig. 

 

Nok en gang, TUSEN, TUSEN TAKK

til alle deremsom er innom meg på bloggen, facebooksiden  og instagram og legger igjen så hyggelige kommentarer!

Jeg setter utrolig stor pris på dere ♥

Nå skal jeg tørke tårer og spise opp brødskiva mi før lykkeliten våkner 🙂

 

Med ønske om en superduper dag videre fra Engla


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden


#avis #takknemlig #blogg #interior #interiør #kreativ #hobby #steinalderbrød #følgere #skape #facebook #instagram #bruktbutikk #smaalenenesavis
13 kommentarer
    1. så utrolig herlig da,jeg fikk jammen meg litt gåshud no bare av rein glede på dine vegne :)) du er jo en så fin inspirasjonskilde så du fortente virkelig denne oppmerksomheten :))ha en fortsatt nydelig dag

    2. Så kjempegøy. Både forside- og midtsidepike! Og helt fortjent, for jammen deler du utrolig mange fine og kreative ideer med oss andre. Så bare fortsett, jeg er her og venter på nye påfunn, oppskrifter eller morsomme ideer. Tusen takk for at du er DU <3

    3. Gratulerer med all respons, med artikkelen i avisen og med en drivende god blogg 🙂 Din fine personlighet kommer ut gjennom bloggen vettu, og det er derfor mange liker å besøke deg 🙂 Du er inspirasjon og kos, og alt på en gang 🙂 Kos deg med steinalderbrød, og Lykkeliten 🙂 Stor god klem til deg min venn <3

    4. Skjønner det hadde vært best å kommentere dette først av alle, for alt er jo sagt før! ;o) Men gratulerer fra meg også – med alt! Så gøy da!! Og veldig fortjent. Selv om jeg ikke er av den veldig kreative sorten så er det bare så kjempekoselig å stikke innom bloggen din, nettopp for å se hva du holder på med. :o))

    5. åh men søte flinke kreative gode søte du 🙂 VI VISSTE dette om deg om hvordan er det mulig at DU ikkje visste det?
      Gratulerer med følgere og likes og hva det nå heter alt sammen <3
      Gleder meg til steinalederbrød oppskrift
      Og hvor har du kjøpt den lille fjølen? Leter etter sånne til å ha knekkebrød og sånn mat på og ikkje alltid bruke asjett:)

    6. fruensvilje: Tusen takk snille Connie 🙂 Må si at dette har vært en overveldene dag, for noe sånt som dette har jeg virkelig aldri gjort før 🙂
      Ha en fin kveld videre!
      Klem fra Engla

    7. frustrertfrueihouston: Tusen, tusen takk for gode ord kjære deg <3
      Jeg er rimlig overveldet og veldig lettrørt i dag kjenner jeg, for en sånn oppmerksomhet tar nok litt tid å fordøye 🙂
      Tusen takk for at du er DU og at du vil ta del i min kreative verden <3
      Go´klem til deg fra Engla

    8. frodith: Tusen hjertlig takk for dine gode ord fineste frodith <3 Jeg har virkelig kost meg med lykkeliten og steinalderbrødet i dag 🙂 Gode begge to, hihi
      Nå er lykkeliten i seng og snufsepapiret tatt frem, for dette er litt overveldene for en huleboer som meg 🙂
      Ønsker deg en herlig kveld min venn <3
      Go´klem til deg

    9. Marit: Tusen takk kjære deg <3 Dette er igrunn ganske overveldene, men jeg må nok en gang si at jeg setter utrolig stor pris på alt du og andre lesere gir meg i form av koselige tilbakemeldiger. Det er ikke alltid jeg har tid til å svare dere, men jeg leser selvfølgelig alle kommentarene og er like takknemlig hver gang 🙂
      Så tusen tusen takk <3
      Ha en fortsatt fin kveld!
      Klem fra Engla

    10. cuskima: Tusen, tusen takk for dine gode ord snille deg <3
      Jeg sitter her rimelig overveldet og tårevåt, for makan til respons har jeg aldri opplevd 🙂
      Oppskrifen er postet og fjøla er kjøpt på bruktbutikken. Mitt nyeste prosjekt 🙂
      Det er seks stykker som henger på et stativ, så jeg har vasket og pusset, gnikket og gnudd for så å male i en av yndlingsfargene 🙂
      Jeg tenkte det samme som deg, at de er kjekke å ha til knekkebrød og brødskive i stedet for asjetter.

      Ønsker deg en fortsatt fin kveld!
      Go´klem til deg fra Engla

    11. awwwwwwwwwwwww skjønneste du <3 Det er vel fortjent 🙂
      Hadde slike på et stativ selv,men de var plast og gubben hører aldri etter så han brukte dem til å lage mat på og med kniv og da vet du hvordan de så ut-full i risp og dritt.
      Skal sjekke oppskriften 🙂
      massevis av klememting til deg <3

    12. Gratulerer så mye 🙂 Du er kjempeflink til å lage morsomme og flotte ting, og å inspirere andre, så dette var vel fortjent. Fortsett med det du gjør til glede for alle oss andre 🙂 Ha en strålende helg videre:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg