En gammel trebolle får nytt liv

For en stund siden fikk jeg denne trebollen som jeg har pusset og malt litt på. Som du kanskje allerede vet er jeg veldig glad i orange, og var det den fargen jeg valgte til bollen.

Jeg prøvde først å spraylakkere den, men det ble ikke pent i det hele tatt, så da dro jeg frem malepenselen og malte noen strøk i stede.

Til slutt satte jeg på rub-ons og for de av dere som fortsatt lurer på hvor man får tak i det er det hobbybutikker som gjelder. Jeg har selv kjøpt på hobbybutikk i Askim.

Dette fatet har jeg vist frem tidligere. Hjerte er kjøpt på Biltema og det samme er den orange sprayen jeg har brukt på hjerte og den svarte sprayen jeg har brukt på sandkakeformene.

Nå er lykkeliten i drømmeland og jeg skal sette meg ned å kose meg med hekletøyet mitt og et rykende ferskt Lev Landlig

Minner om min UTFORDRING til DEG hvor jeg lurer på om du vil dele en gjenbrukside med meg og de andre leserene. Husk ingenting er for lite. Har du heklet teppe av sengetøy, laget veske av en gammel bukse, lampe av norgesglass, pusset opp en kommode, bruker du sandkakeformer til å ha t-lys i, syr du om klær, bruker du syltetøyglass til noe annet en syltetøy???

  • Har du blitt inspirert av noe jeg har laget er det ekstra gøy..*hihi*

    Ta et bilde og bli med da vel!

    Ønsker deg en 

    Normal
    0

    21

    false
    false
    false

    NO-BOK
    JA
    X-NONE

    /* Style Definitions */
    table.MsoNormalTable
    {mso-style-name:”Vanlig tabell”;
    mso-tstyle-rowband-size:0;
    mso-tstyle-colband-size:0;
    mso-style-noshow:yes;
    mso-style-priority:99;
    mso-style-parent:””;
    mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
    mso-para-margin:0cm;
    mso-para-margin-bottom:.0001pt;
    mso-pagination:widow-orphan;
    font-size:12.0pt;
    font-family:Cambria;
    mso-ascii-font-family:Cambria;
    mso-ascii-theme-font:minor-latin;
    mso-hansi-font-family:Cambria;
    mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

    herlig  kveld videre!

    Klem  fra Engla ♥

    Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden


#utfordring #konkurranse #interiør #interior #trebolle #diy #oransje #hobby #rub-ons #inspirasjon #gjørdetselv #kreativt #kreativ #gjenbruk #redesign #bolle #kongler #tips #sandkakeformer #biltema #levlandlig #hverdagsliv
15 kommentarer
    1. så vakker den bollen ble:))og orange er jo en nydelig farge.
      Var på gjennbruk i dag og kjøpte både små krukker som skal males og sengetøy til hekling :)) jeg fikk heklekrok 10 mm som dei påstod var det tykkeste en fikk tak i,sikkert grei nok siden det ikke er gulvteppe jeg skal hekle

    2. Ble fin som orange den da 🙂 Kjempefin <3 Og sikkert moro å lage 🙂 Jeg har nå heklet ferdig en fillerye, av sengetøy, så nå kan jeg egentlig være med på den utfordringene over her 🙂 Hi-hi Legger ut hos meg selv i morgen, og sender til deg etterpå 🙂 Sov godt min venn <3 Nå skal jeg sove snart 🙂 Klemmerpåallekanter <3

    3. cuskima: Tusen takk søte deg, men husk at mesteparten av det jeg holder på med både er enkelt og fort gjort. Så har du lyst og litt tid til overs er det bare å sette igang 🙂

    4. cuskima: Det er jo en veldig god start det da 🙂 Litt sol også nå, så sitter du plutselig ute å river filler så støvet fyker 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg