Vinneren av det vakre smykket fra Lundmyr of Sweden

Mandag er en fin dag å starte en ny uke med og kanskje jeg kan gjøre Lene Jeanett med bloggen helttilfeldigmamma.blogg.no sin mandag litt ekstra fin. Hun ble ihvertfall vinneren av det nydelige smykket fra Lundmyr of Sweden. 

Gratulerer så mye!

Send meg en melding med adressen din, så er snart smykket på vei til deg.


Jeg vet at det er mange som ønsker seg dette smykket og flere av dere har spurt hvor man kan få kjøp dem. Jeg har igjen noen få her, så bare ta kontakt hvis du er interessert i å kjøpe et.

Nok en gang, TUSEN, TUSEN TAKK  til alle dere som er innom Englas kreative verden her på bloggen, instagram og facebook og legger igjen hyggelige kommentarer!

Jeg setter utrolig stor pris på hver eneste en og skulle ønske jeg kunne sendt noe fint til dere alle sammen♥

 

Ha en fortsatt fin mandag!

Klem fra Engla

6 kommentarer
    1. Nydelig smykke, og gratulerer til Helttilfeldigmamma 🙂 Og hurra for deg Engla, som har giveawayer og alt mulig moro 🙂 Håper du har en fin dag i blåsten 🙂 Det er deilig sol, men blåser sidelengs.. Men jeg skal ut å gå likevel 😉 Fin trening det 😀 Gå fra jobben og hjem, 1, 5 time. Det er nok trening 🙂 Trene inne senere i uka 🙂 Stor klem til deg fine Enga <3

    2. frodith: Tusen takk søte frodith <3 Det er så gøy å kunne glede noen med en liten gave, og hadde det vært opp til meg ville jeg gitt til mange flere 🙂 Jeg har hatt en super dag og har også fått vært litt ute i "stormen". Deilig å gå, og 1,5 time er jo kjempebra da 🙂 Flink du!
      Håper du koser deg i kveld min venn <3

      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg