Det er vår

Fuglekvitter, blå himmel og massevis av små vårtegn. Solen ble fort borte igjen, men vi har ihvertfall fått en smakebit i dag.

Noen slitne tulipaner fikk være med ut.

Her har stemorsblomsten overlevd vinteren i år.

Gråtassen har kommer frem igjen

og jeg har til og med fått revet litt filler.

Har våren kommet hos deg?

Nå er lykkeliten i drømmeland, lysene tent og vi skal ha enda en koselig venninnekveld ♥

 

Med ønske om en fortsatt fin kveld til deg.

Klem  fra Engla ♥


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden

#vår #vårtegn #gult #gul # venninner #venninnekveld #buddha #filler #tulipaner #hestehov #gråtass ##mammablogg #interiør #gjenbruk #redesign #hobby #roser
10 kommentarer
    1. For noen nyyydelige bilder 😀 Ja våren dukka opp i dag plutselig og swooop var den vekk igjen men i morgen er den nok tilbake igjen <3 Det er sååå deilig får alle dagene fremover nå så er det den rette årstiden og heeelt i begynnelsen <3 klæmme og koos deg masse Engla-engelen <3

    2. Kose deg masse hele helgen med venninnen din 🙂 Og lykkeliten og hestehoven og gråtass og hele våren. I morgen får vi håpe den dukker opp igjen 🙂 Stor god klem til deg min venn, nå er det på tide vi sees snart igjen 🙂 Klemmer <3

    3. Våren har kommet hit og for hver dag blir det grønnere i hagen 🙂 Rundt omkring blomstrer det krokus, jeg venter på at våre skal blomstre. Lurer på om jeg har kjøpt en variant som blomstrer senere enn de andre. Mange knopper på 🙂 På påskeliljene er det også knopp 🙂 Nå er det TV-stund og håndarbeid. Jeg skal rusle ned og hente den belgiske sjokoladen jeg kjøpte tidligere i dag. Mmm… 🙂

    4. deilige vårbilder fra deg i dag,slike dager er gull verdt etter en lang mørketid :))og vår har jo vi hatt en stund ja hi hi,fikk ryddet masse i hagen i dag eg da

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg