Er det Aladdins lampe jeg har funnet mon tro?

Var det Alladins lampe jeg fant på bruktbutikken denne uken?

Kanskje det plutselig dukker opp en magisk ånd…. ♥ 

Det har ihvertfall vært en spennende dag, for i dag tok de kontakt fra en avis og ville komme hit å skrive om meg, eller det vil si om det jeg holder på med..:)

Er det noen av dere som vet noe / kan si noe om dette settet?

Det eneste stempelet jeg kan finne er E.P.N.S 11 men etter å ha googlet det har jeg skjønt det sånn at det ikke sier noe annet en at det er sølv, nysølv, eller sølvplett.

Kan du gjette hvor mye jeg betalte?


Ønsker DEG en fortsatt fin kveld og en riktig god helg ♥ 

Klem fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her → Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden


#bruktfunn #loppis #interiør #interior #antikk #sølvkjele #sukkerskål #fløtemugge #aladdinslampe #aladdin #magisk #ånd #godhelg #gjenbruk #redesign #diy
9 kommentarer
    1. så spennende da å få omtale i en avis,men så er jo du utrolig kreativ da så kanskje ikke så rart alikavel :))lykke til.
      Det var et vakkert kaffesett du har skaffet deg og kjenner jeg deg rett så gav du ikke mye for det,tør ikke tippe på eksakt sum men noe under 500 :)) hadde jo vært spennende om du fikk litt historie om settet da

    2. Tror det garantert er Alladins lampe 😀 Har du ønsket deg noe? 😀 Får tre ønsker vet du 😉 Si hva du ønsker deg da 🙂 Vet ikke noe om dette settet.. FIkk du det billig? Klemmer på alle kanter <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg