Pynt med boksåpnere

Boksåpnere kan brukes til så mangt…:) Tidligere har jeg laget mange armbånd av boksåpnere og har derfor fått boksåpnere fra familie og venner som har samlet til meg. (les Jippi, jeg fikk brukt sengetøy og boksåpnere i julegave)

Plutselig hadde jeg en del liggende her og noen armbånd har det ikke blitt den siste tiden..Så hvorfor ikke bruke de til noe annet….Noen bruker dekorstein og jeg, jeg bruker boksåpnere.

Kjærlighet i hver boksåpner tenker jeg for disse har jeg fått av min snille gode venninne.

Lyset har jeg dekorert selv med serviett og hvis du også har lyst til å gjøre noe lignende er det bare å ta en titt her→DIY – dekorer lys med sevietter

Nå skal jeg snart slukket lysene og den 25 februar nærmer seg slutten.

Jeg håper du har hatt en god dag og at morgendagen blir akkurat som du ønsker ♥

Men ønske om en riktig god natt fra Engla

 

Min Facebookside finner du her →Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden


#diy #interiør #interior #hobby #diylys #pyntlys #gjenbruk #boksåpner #kalender #evighetskalender #roser #guleroser
17 kommentarer
    1. det var slettes ikke dumt,dette pyntet godt opp:))det gjelder bare å ha fantasien og å ta vare på ting og ikke bare kaste :))en riktig god natt til deg også

    2. Liker de fine lysene dine også jeg 🙂 som du har pyntet med serviettene 🙂 Og jeg la også merke til at du har fine roser <3 Koselig å ha i hus <3 🙂 Boksåpnere kan brukes til så mangt, men jeg har ennå ikke klart å finne ut hvordan man skal gjøre med å lage veske av dem 🙁 VIL KLARE! Kose dem med pynt og roser <3 og ha en god natt min venn <3 Klemmer i massevis <3

    3. frodith: Tusen takk søteste frodith <3 Rosene er helt nydelige og gult er kult vet du, så da passet det jo bra 🙂 Skulle ønske at jeg kunne hjelpe deg med veskeprosjektet, men hva med å utfordre leserne dine til å hjelpe deg å finne noe på nettet? Det er sikkert bare å komme på det rette søkeordet...:)
      Håper du koser deg og har en fin dag min venn <3
      Stooor klem til deg

    4. ravn73: Tusen takk, ja jeg har fått med meg at det er flere og flere som sender de inn og det er jo virkelig supert og GJENBRUK på høyt plan 🙂

    5. gladehjem: Tusen takk kjære deg 🙂 Jeg har også vært på utkikk ette en sånn kalender lenge, men ikke funnet en jeg har fallt helt for før for noen dager siden 🙂 Denne fant jeg på Nille og den kostet under 100 kroner 🙂 Juhuu!!!! Løp og kjøp 🙂

    6. Nille faktisk av alle plasser.. høres spennende at de har sånt! Tusen takk for tips, da skal jeg ta meg en tur innom for å se om jeg finner! 🙂

    7. Jeg fikk jo hjelp med den veska,men jeg skjønte ikke LIKEVEL 😀 Treg-lært skjønner du… Må ha din fine tilnærming skal det gå inn her 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg