Bananas med kobberspray

I helgen har jeg lekt meg med kobberspray. Spraylakk er noe jeg har blitt veldig glad i å bruke, for ikke nok med at det er fort gjort. Det blir stort sett mye finere enn å male også.

Jeg har sprayet en lysestake og et hjerte som opprinnelig var i ubehandlet betong, sandkakeformer og et sylteagurkglass som ble til rosevase.

Kobbersprayen, hjertet og lysestaken er kjøpt på Biltema. Hjertene finnes i to størrelser. Prisen for dette hjertet var 6 kroner og lysestaken tror jeg det var 45 for.

Hjertet har jeg pyntet med rub-ons, kjøpt i den lokale hobbybutikken.

Lysestaken sprayet jeg først med kobber for så å spraye med svart, for jeg synes det ble litt for mye da hele lysestaken var kobberfarget.

Til slutt et bilde av lykkelitens dekorerering, for det er nemlig ikke så lenge ting står som på bildene mine…:)

Nå er snart en herlig helg over og lykkeliten har sovnet søtt. Det siste han sa var: “Jeg elsker deg mamman min” ♥ Kjenner jeg får klump i halsen og tårer i øynene bare ved å tenke på det, for jammen er jeg heldig som har tre nydelige barn som beriker livet mitt på hver sin måte ♥

Har du hatt en fin helg?

Ønsker DEG en fortsatt fin kveld ♥ 

Klem fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her → Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden 

#spraylakk #kobberspray #interiør #hjerte #interior #diy #sds #hobby #beton #betong #rubons #gjørdetselv #kreativt #kreativ #gjenbruk #redesign #biltema #kobber #trendy #praktisk #tips #inspirasjon #inspiration #reuse #håndlaget #hobby #mammablogg #lykkeliten #rosevase #interiørblogg
14 kommentarer
    1. Herlig avslutningen på dagen med slike ord <3 Og så fint det ble med kobberspray. Kjekt å fornye ting med spray 🙂 Når det blir varmere og tørrer ute skal jeg prøve meg med beting. Fikk en slik "Kom i gang med betong" - boks til jul 🙂

    2. du er virkelig kreativ på dekoreringsfronten,og fint blir det :))
      Kjekt når barna utrykker kor glade dei er i deg ja,slikt varmer :)) jeg har hatt en rolig og fin helg hvor vi besøkte mine foreldre i går og var i familie bursdag i dag :))kan ikke klage da nei

    3. Så fint det ble 🙂 Kjempefine kobber-lakk-ting, men det fineste i dag sto Lykkeliten for da 🙂 Så utrolig koselig med sånne ord, langt inne fra hjerte hans 🙂 Ha en fin kveld videre fineste Engla-mor <3 klemmer på vei <3

    4. Så tøft det ble med kobberspray. Må si jeg ble mest imponert over sylteagurkglasset <3 Gjennbruk <3 og så ble det helt nydelig.
      I dag har det vært svømmehallen med Emma og etterpå har jeg heklet litt i kiosken mens jeg ventet på henne som var på kino med en venn 🙂 En fin og rolig søndag!
      Nattaklemmer til fine Engla

    5. Det ble jo skikkelig lekkert:-)
      Pussig for alt av kobber er for lengst ryddet bort og pakket vekk her i huset…..:-/
      Men det er nesten som om det som er sprayet er flottere enn ordentlig kobber;-)
      Så herlig han er da den vesle:-)
      Ha en fin ny kreativ uke:-)
      Klem fra meg<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg