Mammasmykket, symbolet på min kjærlighet

I dag er det Valentines day, den dagen man feirer kjærligheten Jeg fikk så lyst til å vise frem dette vakre smykket som jeg kjøpte meg for to år siden. Ett symbol på min kjærlighet til mine tre barn  og at de alltid er med meg hvor jeg enn er ♥ 

My finger may be small, but I can still wrap my Mom around it …

(hånden til lykkeliten)

Ønsker DEG en fortsatt fin kveld ♥ 

Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her → Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden

  

#mammasmykke #mammasmykket #morogtrebarn #mortiltre #anheng #smykke #jewelery #momnecklace #children #barn #mammablogg #pendant #hänge #halsband #mammablogg #mamma
8 kommentarer
    1. Veldig fint smykke 🙂 Jeg husker å ha sett noe liknende en gang, kanskje til og med hatt noe liknende, hvem er kunstneren? 🙂 Veldig fint <3 Klemmer til fineste Engla-mora 🙂 <3

    2. neij guuu for et flott smykke!!! sånn ville eg gjerne gidd til min mor! Kan eg få spørre om hvor du har kjøpt det?? =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg