Hold hånden til de du elsker

I dag vil jeg fortelle en fin historie om tillit, men først av alt vil jeg få takke alle dere kjære lesere som en innom bloggen min. For alle koselige kommentarer og for alle liker på facebook og på instagram. Jeg setter utrolig stor pris på hver eneste en av dere, og det er jo nettopp dere som gjør det så inspirerende og gøy å fortsette og blogge.

Ei lita jente og hennes far krysset en farlig bro. Faren var litt bekymret, så han spurte sin lille datter: “kjære jenta mi, hold meg i hånden, så du ikke faller i elva. “Den lille jenta svarte: “Nei pappa. Du må holde hånden min.” “Hva er forskjellen?” Spurte en rådvill far. “Det er faktisk en stor forskjell”, svarte den lille jenta. “For hvis jeg holder hånden din og noe skjer med meg, så er sjangsen stor for at jeg må slippe hånden din, men hvis du holder hånden min, så vet jeg at uansett hva som skjer, vil du aldri slippe tak i hånden min.

♥Så hold heller hånden til de du elsker, enn å forvent at de skal holde din♥ 

Med disse ordene ønsker jeg dere alle en herlig dag videre!

Husk, man trenger ikke ha en kjæreste for å feire kjærligheten.

♥Happy valentine♥ 


Klem fra Engla

 

#tillit #valentine #kjærlighet #love #roser #roseblader #quote #historie #finhistorie #diy #inspirasjon #interiordecoration #inspiration #homemade #madebyme #hjemmelaget #mydesign #hobby #redesign #reuse #gjenbruk #tips #diytips #recycle #blogg #kreativ #kreativt #gds #sds #interiørdiy #betong #betonghjerte #rubons #reuse #upcykling #gave #gaveide #roseblader #hjerte #interiør #interior
24 kommentarer

Siste innlegg