Den nakne damen med heklenåla!!!?!

Det blir nok overskriften i avisen fremover, for “i nøden spiser fanden fluer” sies det…Ikke nok med at jeg har tømt skapene for sengetøy, nei nå har jeg også begynt på klærne.

I dag fant jeg nemlig ut hvordan man klipper en lang rett “tråd” av en tskjorte. Så da var jeg i gang igjen, for på null komma niks hadde jeg klippet i stykker fire stk.

Det største teskjorta ble faktisk en 25 meter lang trad.

Det går jo også ann å klippe sengetøyet på samme måte. Men selv om resultatet kanskje blir bedre da, tar det nok mye lenger tid enn å rive.

Dette var ihvertfall ganske fort gjort og støver mye mindre en å rive sengetøy. Fire små nøster som sikkert blir noe helt annet i løpet av kvelden.

Har du prøvd noe lignende?

Mesteparten av dagen har bestått av sofakos med lykkeliten. Dagene blir litt lange når man har lyst til så mye og ikke orker å gjøre stort, men popcorn og Gråtass er alltid en vinner ♥

Har du hatt en fin dag?

Med ønske om en fortsatt fin kveld til DEG fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden

#inspirasjon #homemade #madebyme #hjemmelaget #diy #gjenbruk #blogg #hekling #håndarbeid #heklegarn #lagheklegarn #garnavtskjorte #crochet #diytips #tshirtyarn #yarn #crochetaddict #upcycle
16 kommentarer
    1. Haha 🙂 tenker du er tom for sengetøy ja, og nå blir du vel snart tom for klær også. Jaja du får hekle nye klær 🙂
      Ideer blir du hvertfall aldri tom for 🙂
      Flinke Engla
      Klemmer

    2. Lisbeth Pedersen: Hihi, så det hele for meg jeg løpende med heklenåla i ene hånden og poser med klær jeg hade tatt i fra uff sine stasjoner i den andre 🙂
      Jeg har en del sengetøy jeg har fått liggende. Det er bare det at det støver så veldig, så jeg må vente til det blir godt å sitte ute og rive 🙂

      Klem

    3. Likte så godt den toppen som du klippet opp -nesten litt trist hahaha
      men ideen er supergod, nesten enda bedre med en litt sånn mishandlet topp/tshirt som kan bli noe fint. Mange topper i dag har dårlig søm eller holder fasongen dårlig eller krymper, de blir sikkert kule heklenøster til noe gøy.

    4. cuskima: Ja jeg hadde litt vont av den selv, men den var for stor og har bare ligget der og samlet støv. Den ble det beste nøste også 🙂
      Herretskjorter er nok det beste, for de er litt mer firkanta og store 🙂
      Dette er ihvertfall mye mer behagelig å hekle av 🙂

    5. Men ENGLA DA??? 😀 Klippet du i filler den fine t-skjorta med DET bildet på?? 😮 Oi… det fine bildet… Ja, da skjønner jeg du er i “beit” for noe å hekle av 🙂 Blir vel noe fint det også uansett 🙂 Jeg har ikke heklet noe så tjukt og stort ennå.Det tjukkeste var tunikaen, pinner 9 og acryl-garn faktisk… Men ryer… aldri.. Må prøve 🙂 Ha en fin kveld med pop corn og Lykkeliten… Og ostepop?? 😀 Klemmeriveialtjegkan<3

    6. jeg går og går og går :))men jeg har klippet klede i sekkevis for ikke mange årene siden,det var da jeg og noen venninner kom sammen og vevde filleryer :))og i noen av dem finner vi barnas gamle klede :))blir spennende å se hva du hekler da:)

    7. Du overrasker stadig! :o) Ikke så mye jeg kommenterer for tia, men blir veldig glad av å kikke innom bloggen din. Så mange prosjekter, og så mye fint du lager.
      Har vaska hus og tøy hele dagen, føles det som. Og klokka fire satt jeg på plassen min på jobb, hvor jeg enda sitter .. Grei nok dag, men ikke så spennende liksom! ;o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg