Stemningsfulle lyslykter av glass og flasker

Disse lyktene har jeg også laget de siste dagene, jeg synes det er helt genialt med frostspray og disse fine tekstene.

Så lettvint og så dekorativt uten at det koster stort.

Et fetaostglass som lyslykt og Coca Cola flasken bruker jeg som lysestake.

Det fine fatet mitt som er avbildet her gikk i tusen knas i går. Litt ergelig, men fort gjort når man har en toåring i hus. Ja, det kunne sikkert vært jeg som gjorde det også for den del, og jeg trøster meg med at det bare var en død ting og at lykkeliten er like hel og fin. Det merkelige var at alt det andre er like helt.

Kjærlighet skaper det trygge rom hvor du kan bli DEG SELV

Håpet er en våken drøm

DRØM om morgendagen HUSK gårsdagen LEV i dag

Nå har det vært mye frostspray og fine ord noen dager, men i dag er jeg i gang med et helt annet prosjekt som jeg gleder meg til å vise frem en av de nermeste dagene.

Håper du har hatt en fin dag og at du får en super kveld videre!

Klem fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← og er du på instagram finner du meg her →englaskreativeverden

#diy #inspirasjon #interiordecoration #inspiration #homemade #madebyme #hjemmelaget #mydesign #hobby #redesign #reuse #gjenbruk #tips #diytips #recycle #blogg #kreativ #kreativt #gds #sds #interiørdiy #frostspray #rubons #fineord #reuse #upcykling
11 kommentarer
    1. trasigt med fatet men som du sier,lykkeliten var like hel :))nydelige gjenstander med massevis av stemning.
      Du går vist ikke tom for ideer heller skjønner jeg :))

    2. Det blir helt nydelig Engla, flinke du 🙂 Kjempelekkert og delikat 🙂 Passer nok ikke HER, er liksom litt fo rufsete her 😀 Men nydelig om alt er fint og hvitt og elegant som hos deg 🙂 Stor klem til deg min venn <3 Klemmeraltjegkan <3

    3. Frostspraylykten gir veldig rolig og delikat stemning. Om det er de nydelige tekstene som hjelper til litt ekstra er ikke godt å si. Jeg liker det godt. Et fat kan erstattes, og med en 2åring i hus kan sånt skje fort. Godt det gikk bra med ham da! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg