“Vinneren” av mine leseres egne “gjør det selv prosjekter”

Først vil jeg bare si at alle som deltok er vinnere, for makan til kreativitet og flotte resultater. Her ser du alle bidragene:


 

 


 


Etter å ha sett over alle komentarene fra deres “avstemming” kom jeg frem til at det flotte skapet som Monica med bloggen villahaugseth.blogg.no har laget av en gammel sildekasse hadde fått flest stemmer.
Men dere hadde store problemer med å peke ut EN favoritt, og det skjønner jeg veldig godt. For her var det jammen mange flotte bidrag.
Nok en gang, Tusen, tusen takk for alle flotte bidrag og tusen takk til alle som har lest og kommet med koselige kommentarer.
Til deg Monica, send meg navn og adresse, så kommer det plutselig en liten overaskelse i postkassa di.

Med ønske om en herlidag videre til deg fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her → Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden

#utfordring #konkurranse #interiør #baking #frukt #diy #sds #hobby #mat #interiør #gjørdetselv #premie #kreativt #kreativ #gjenbruk #redesign #røft #tøft #søtt #fint #tips #inspirasjon #møbler #diymøbler #reuse #håndlaget #håndarbeid #dekor #hund #blogg
14 kommentarer
    1. Gratulerer til vinneren 🙂 Dette var koselig uansett, om det ikke hadde vært premier også, moro å gjøre noe ekstra, litt happening 🙂 Trenger ikke være premie en gang 🙂 Jeg koste meg med å skulle være med på noe 🙂 Takk for at du stelte i stand Engla, jeg vet nemlig det er kjempejobb og stelle i stand sånn du har gjort 🙂 Vel gjennomført utfordring 🙂 Stor klem til deg min venn <3

    2. Gratulerer til Monica:):) Jeg har virkelig sansen for det skapet:):) Helt supert!!
      Og til deg Engla: Takk for at du drar i gang slikt…… inspirerende å se hva andre “sysler” med:)
      Ha en fin helg videre:)
      Klem<3

    3. frodith: Tusen, tusen takk søteste frodith og takk for ditt flotte bidrag <3 Det var kjempegøy at det var så mange som tok utfordringen 🙂 Det blir ikke lenge til neste kjenner jeg, for dette var utrolig gøy 🙂
      Stooooor klem til deg <3

    4. Livsrom: Tusen takk til deg kjære Liv for ditt flotte bidrag <3
      Dette var utrolig gøy, så det blir nok ikke siste gangen 🙂

      Ha en fortsatt fin helg du også 🙂
      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg