Heklet vedkurv av strimlet sengetøy

For en stund siden heklet jeg denne kurven, selv om jeg ikke riktig visste hva jeg skulle bruke den til.

Jeg var inne på både vedkurv, lekekurv og skittentøyskurv, men til slutt havnet den på boden.

I dag da jeg skulle fyre opp i ovnen kom svaret av seg selv siden jeg ikke har noen veddunk.

Det ble en vedkurv og den en er faktisk så stor at den nesten rommer en hel vedsekk

Det er så koselig med fyr i ovnen synes jeg ♥


Til slutt vil jeg minne om min UTFORDRING – Vis meg et av dine gjør det selv prosjekt. Det har allerede kommet inn mange flotte bidrag, men jeg ønsker meg mange, mange flere.

Hekling, strikking, maling, snekkring, søm, oppussing,…husk, ingenting er for lite og ingenting er for stort. Send meg et bilde og bli med da vel!!!

♥ Inspirer og bli inspirert er mottoet ♥

 

 

Med ønske om en super kveld videre!

Klem fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ← og er du på instagram finner du meg her →englaskreativeverden

#diy #diydorull #dorull #inspirasjon #interiordecoration #inspiration #homemade #madebyme #hjemmelaget #mydesign #hobby #redesign #reuse #gjenbruk #tips #diytips #recycle #blogg #kreativ #kreativt #diyvedkurv #vedkurv #gds #sds #ved #vedfyring #DIY #interiør #tips #ideer #kreativt #kurv #hekletkurv #hekling #crochetrug #heklekurv #reuse #heklet #hjemmelaget #håndarbeid #interior #crocheting #interiørdiy
13 kommentarer

Siste innlegg