DIY – inspirer og bli inspirert

 Det er utrolig hvor mye man kan lage ut av lite. For selv tomme doruller kan brukes til så mangt, det er disse bildene et godt eksempel på.

Disse flotte bilene og uglene fant jeg ved å søke på nettet,

og selv har jeg laget en liten pakke. For hva er vel bedre en enn en liten dorulpakke til noe man er glad i ♥

Til slutt vil jeg minne om min UTFORDRING – Vis meg et av dine gjør det selv prosjekt. Det har allerede kommet inn mange flotte bidrag, men jeg ønsker meg enda flere.

♥ Inspirer og bli inspirert er mottoet ♥

Husk, ingenting er for lite og ingenting er for stort. Send meg et bilde og bli med da vel!!! 

 

Med ønske om en herlig dag videre til deg fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

Følg meg gjerne på instagram her →englaskreativeverden

#diy #diydorull #dorull #inspirasjon #interiordecoration #inspiration #homemade #madebyme #hjemmelaget #mydesign #hobby #redesign #reuse #gjenbruk #tips #diytips #recycle #blogg #kreativ #kreativt #diybil #diyugle #gds #sds
32 kommentarer

Siste innlegg