Dagens bruktfunn

Jeg fant…jeg fant…

Jeg har tidligere fortalt at lykkeliten og jeg innimellom tar turen innom bruktbutikken. Da får lykkeliten en vaffel og jeg får tittet litt.

Det er en bruktbutikk som drives i samarbeid med kirken, så alt de selger er ting de har fått. Mye ræl, men også noen virkelige funn innimellom.

I forbindelse med julen har det vært stengt der en god stund nå. Men i dag da vi hadde vært på butikken så vi at det var åpent.

Der var nisser og engler tatt bort og masse “nytt” var tatt frem.

I dag fant jeg denne sukkerklypen. Har sett de før på bruktbutikker, men syntes at prisen var for høy.

Da den lå fremme til 5 kroner var jeg snar om å ta den.

Et skikkelig kupp!!!

En artig liten duppeditt.

Har du sett noe lignende før?

 

Med ønske om en herlikveld til deg fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

Følg meg gjerne på instagram her →englaskreativeverden

#antikk #bruktfunn #bruktbutikk #loppis #loppisfunn #brukt #sukkerklype #gammel #interiør #hobby #lykkeliten #trilletur #mammablogg Interior #interiör
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg