Norgesglass som lyslykt og røkelsesholder

Til jul laget jeg meg en egen røkelsesholder ved hjelp av at norgesglass og en sil

og som røkelse bruker jeg stjerneanis og nelikkspiker.

Dette står fremme på kjøkkenet enda og sprer god duft

I går kveld laget jeg en lyslykt av et lite norgesgass med teksten “Lev det livet du drømmer om”

Lever du det livet du drømmer om?

Selv prøver jeg å leve livet fullt ut. Legge fortiden bak og sette noen mål for fremtiden, men leve livet her og nå.

Fordelen med å ha små barn i huset er at man heller ikke får så mye tid til å sitte og gruble, men må være tilstede i øyeblikket.

I dag holder jeg på å pusse opp ei gammel vegghylle i furu. En “extreme makeover” som jeg gleder meg til å vise frem litt senere i dag ♥

 

Med ønske om en super dag videre!

Klem fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←  

Følg meg gjerne på instagram her →englaskreativeverden

#interiør #DIY #gds #sds #hobby #blogg #norgesglass #prosjekter #fornye #interior #interiör #gjenbruk #diynorgesglass #hjemmelaget #makeover #diymakeover #tips #røkelse #fineord #røkelsesholder #gjenbruk #redesign #stjerneanis #reuse #nelikkspirer
7 kommentarer
    1. Gode ord å minne seg selv om hele tiden 🙂 og hjelper nok med liten tass i huset <3 Fint glass å putte ting i 🙂 Klemmer fra landet <3

    2. jeg er enig i att det ikke nytter å ruge på det som har vært,men heller strebe mot det som ligger forran oss.Etter forholdene (helsa) så har jeg det godt kan ikke nekte for det

    3. Fine Engla du.. So enormt mange gode idéar som du delar med oss andre.. Beundrar ditt pågangsmot, din glede over alle dine prosjekt og ikkje minst din sluttføringsevne på dine fine prosjekt.. Eg startar på som mykje eg ikkje sosar meg ferdig med.. Men for tenke at eg blir ferdig i eitt livsløpsperspektiv.. Er vel noko med kosen over å gå litt til og frå også 🙂 klem og fin torsdag til verdens finaste, godaste Engla 🙂

    4. hvordan klarer du få skriften så pen etter den er skrivd ut? 🙂
      driver litt med decopage selv og tar det over på silkepapir, men hos meg blir papiret litt hvitt.. Men det limet er fra Europris, bør kanskje satse på et decopage lim fra panduro?

    5. Hei! Kom over din lykt da jeg søkte litt rundt på nettet her. Kjempelurt med sil til egen røkelse! 🙂 Den teksten på lykten: hvor har du kjøpt den? Veldig koselig tekst 🙂 Send meg gjerne en mail 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg