Ukens oppussingsprosjekter

Her kommer noen bilder fra ukens oppussingsprosjekter. Dette har vært så inspirerede og gøy at jeg nesten ikke har hatt tid til å sove..

For to dager siden ringte de fra legekontoret her for å informere meg om at jeg hadde alt for lave jernlagre, og at jeg måtte starte med jerntabletter.

“Det er sikkert derfor du er sliten og i dårlig form”, sa hun…hmmm du skulle bare visst du tenkte jeg, for hvis jeg skulle hatt mere energi, trenger jeg jo snart ikke søvn lenger.

Men jeg kjenner jo at jeg er svimmel, så jeg har startet med jerntablettene.

 

Her har det vært grått og trist ute hele uka, men jeg har jo så lyst til å vise frem det jeg har holdt på med hele uken. I går dro jeg til og med frem arbeidslampa i håp om å få litt ordentlig lys, men nei da, den var jammen mørk den også.

 

Derfor viser jeg bare før og underveis bilder nå og håper at det blir mulig å få tatt ordentlige bilder senere i dag, eller ihvertfall i løpet av helgen.

Kan du se hva dette er?

Også er det kjøkkenbordet…, som nå har blitt malt i fem forskjellige farger så vidt jeg vet, og dette har jeg utnyttet meg av denne gangen.

I løpet av helgen får jeg ett nytt møbel i hus, så da blir det nok enda en uke med dårlig nattesøvn, hihi

Har du noen små eller store prosjekter på gang?

Med ønske om en herlidag til deg fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←  

#oppussing #interiør #kommode #skatthold #DIY #gds #sds #hobby #blogg #male #prosjekter #kjøkkenbord #fornye #interior #interiör #gjenbruk #loppis #bruktfunn #makeover #diymakeover
24 kommentarer
    1. Her så det ut som du tryller frem en lekker og egen stil art! 🙂 Gleder meg veldig til å se og bli inspirert! Jeg har så mye møbler jeg ønsker å forandre på om dagen, til mørkere… jeg finner bare ikke motivasjonen og energien til å starte, men kjenner det kribler litt nå… lengselen etter å se ett ferdig resultat man har jobbet med, mang har satt sin signatur på!:)
      Håper solen stråler inn, slik du får delt flere bilder med oss :))

    2. fjellgeitbundingen: Tusen, tusen takk.
      Ja her går det unna om dagen.
      Ha en fortsatt fin fredag og en riktig god helg du også 🙂

    3. Så flink du er. Synes du har oppussings prosjekter hele tiden jeg. Enten må du ha veldig mange ting i huset eller så må de tingene som er der forandres ofte 🙂
      Prosjektet som står for tur her er å bygge nytt hus, men det tar sin tid å få satt igang.
      God helg til deg 🙂

    4. morsinunge: Ja nå er det stilbytte på gang her 🙂 Når jeg først begynte er det vanskelig å slutte, for det er jo så gøy 🙂
      Håper du finner litt inspirasjon her etterhvert, så plutselig er du i gang også 🙂
      Det er spådd sol i helgen ihvertfall, så jeg krysser fingre og tær og håper det blir noen bilder 🙂

    5. Det Lilla Huset i Skogen: Tusen takk, så koselig at du synes det 🙂 Jeg har hele tiden prosjekter på gang, men jeg har også byttet ut en del møbler her underveis.

      Lykke til med prosjekt husbygging og riktig god helg til deg 🙂

    6. et skatoll :))jøss så flink du er og så flott som det ser ut til å bli.Nei her i huset er det bom stopp,det går bare ikke med denne armen min.
      Greit å ta litt jern men det kan gi litt magetrøbbel så ha litt yoghurt i hus 🙂

    7. Du er en flittig maur når det gjelder å pusse opp! Så spennende å se ferdig resultat. Tror du må søke om å få fler timer i døgnet, sånn at du rekker å sove litt også! Ha en fantastisk dag og lykke til med prosjektene dine 🙂

    8. Mange prosjekter på gang, men desverre ikke oppussing akkurat nå.:) Gleder meg til å ta fatt på de igjen. Blir bra dette da. Liker når det lysnes jeg..)

    9. Det er sånn du gjør det altså, bruker natten;) Jeg har lurt på hvordan du får tid til alt. Du er både dyktig og flittig:)
      Jeg har hodet fullt av prosjekter………i dag har jeg bakt brød, og levert/ hentet bil, og det var det:( Fortsatt ingen prosjekter annet enn i hodet, hihi;) (Planlegging er viktig, er det ikke så?;))
      Ha en flott helg fineste Engla:) Klem<3

    10. Rart med det der med OSS slappe Engla, som ikke merker det selv en gang 😀 Jeg har jo det lave stoffskiftet, skulle være kjempeslapp og egentlig litt overvektig også.. Men merker ikke noe til det egentlig 😀 Og har ofte mye energi 🙂 De tingene du gjør er flytte lyset og moroa inn, mørkt ute, herlig inne hos deg, med alle syslene 🙂 Gleder meg til å se hvordan alt blir etterpå 🙂 Ha en fin kveld Engla, min venn 🙂 Klemmer på alle kanter <3

    11. fruensvilje: Det er så gøy med disse prosjektene, men jammen er det godt å sitte i sofaen også kjenner jeg 🙂
      Du er jo så kreativ og flink på andre måter 🙂

      Ha en fin kveld Connie 🙂

    12. frustrertfrueihouston: Tusen takk kjære deg <3
      Hihi, ja det var jo godt sakt, for jeg kravler jo rundt her med malekosten 🙂
      Flere timer i døgnet, JA takk 🙂

    13. Vanja: Alt til sin tid kjære deg 🙂 Det går i perioder her også, men nå er det oppussing for alle penga, eller det koster jo nesten ingen ting heller, for jeg har brukt under en liter maling på bordet og skattholdet 🙂

    14. Livsrom: Hihi, nei jeg prøver å holde meg til de dagene da lykkeliten er i barnehagen. Men da jeg er i det superkreative hjørnet bruker jeg ofte kveldene også, og når natten kommer spinner hjernen videre på prosjektene….
      Planlegging er også viktig kjære deg, og plutselig er du også i gang med et eller annet igjen 🙂

      Ha en flott helg du også kjære LIv <3
      Klem fra meg

    15. frodith: Hihi, er ikke mye “slapping” her nei, og det tror jeg neimen ikke at det er hos deg heller 🙂
      Ha en fortsatt fin kveld søteste frodith <3
      Klem fra Engla

    16. 🙂 var på vei til å selge mitt gamle furu-skatoll… Men nå angret jeg meg så det får faktisk være her og få ny farge lengre fram!!! Takk for ide’n!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg