Jeg er inne i en mørk periode… (flere enkle DIY tips)

De siste dagene har vært preget av mørke toner. Jeg snakker ikke om musikk og heller ikke om mørke tanker.

Neida, her er humøret og kreativiteten på topp. Jeg snakker om mørke fargetoner og den mørkeste av de alle, nemlig svart. For her har nemlig malekosten vært godt dyppet i spannet med svartmaling hele uken. Ikke bare malekosten forresten, for både armer og ben har fått svarte flekker og i dag klarte jeg til og med å dyppe håret oppi spannet, hihi

Jeg brenner etter å vise dere hva jeg har holdt på med. Satser på litt dagslys her i morgen, så jeg fårt tatt noen ordentlige bilder.

Men enn så lenge kan jeg jo vise frem mine små prosjekter som også er svarte

Jeg har spraylakkert disse sandkakeformene. Tidligere har jeg smeltet fargede lys oppi formene, men fant jeg ut at dette er like dekorativt.

Formene står på en speilflis.

Her har jeg malt og pusset ett lysfat. Fargen jeg har brukt heter dempet sort og er helt nydelig varm farge.

Og til slutt en lykt som også er spraylakkert. Jeg satte på noen hjerteklistremerker på et syltetøyglass før jeg sprayet, og tok de av igjen etterpå.

Men alt er ikke svart her da, for de vakre hvite juleblomstene blomstrer som aldri før.

Med ønske om en herlikveld til deg fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←

Følg meg gjerne på instagram her →englaskreativeverden

#oppussing #interiør #interior #interiör #DIY #gds #sds #myhome #blogg #male #spraylakk #diysandkakeform #diylysfat #sandkakeform #fornye #decoration #gjenbruk #redesign
17 kommentarer

Siste innlegg