Julegaven til meg selv

For lenge siden skrev jeg om den gamle mac`en min som holdt på å gå i oppløsning. Ja, jeg hadde rett og slett brukt den opp… utslitt…

Den rakk å bli åtte år gammel og med mange, mange timers bruk til blandt annet nettbutikken jeg drev, begynte den å bli skikkelig sliten.

Klar for evig hvile med andre ord.

Så rett før jul fikk jeg denne fine nye macbook´en. Julegaven til meg selv, fra meg selv.

Det nydelige teppet mitt fikk jeg også til jul, men det fikk jeg av min kjære mor og stefar

Så nå sitter jeg her med pleddet godt tullet rundt meg og koser meg med min nye mac….og ostepopp, så klart 🙂

Med ønske om en fortsatt fin fredagskveld til deg fra Engla

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←  

 

#mac #macbook #data #pledd #gammel #ny #ulvepledd #ostepopp #julegave #gave #helgekos #interiør #interior
32 kommentarer
    1. Det så riktig så koselig ut 🙂 Spesielt med ostepop 😀 Men jeg er sunn som en hund i dag 😀 Ikke rør snop siden tirsdag 😀 Men i morgen gyver jeg løs på litt mørk sjoko 😉 Kose deg videre du <3 Stor klem,fineste Engla 🙂

    2. Så gøy 😉 Jeg har ikke kjøpt noen gave til meg selv…. enda 😉 Jeg skal jo fp en ny hund om noen uker, så jeg har jo bestilt noen ting til henne, så det blir jo nesten som gave til meg det (dyrt i alle fall- he he) 🙂
      Men jeg liker ikke ostepop- eller “pill i romp”, som det også kalles, fordi det lukter sååååå dårlig 😛 he he.. Men du kan jo kose deg for det om 😉

    3. Helt sikkert ingen dum investering. Åtte år er en bra alder for en slik maskin, er det ikke?
      Min er bare 1 1/2, før det hadde jeg en acer……som var mer til plage enn til nytte, etter to år orket jeg ikke mer;)
      Ser ut som du har alt du trenger for en vellykket fredagskveld:)
      Ha en fin helg:)
      Klem<3

    4. Dette så koselig ut 🙂
      Jeg har en slik macbook og den er jeg så skrekkelig fornøyd med! Kjapp, liten, stor plass og pen 🙂 Perfekt!
      Flott julegave til deg selv.
      Nå skal Fru Stussli på livreddningskurs og oppstarts møter i svømmeklubben 🙂
      Ha en strålende lørdag
      Klemmerifleng

    5. har ein pc som synger på siste verset eg og.Men den holder forhåpentligvis noen månader til. Må få spart meg opp att litt penger før eg kan kjøpe ny.
      Det var eit nydelig pledd du fikk til jul. Kos deg med den nye mac’en din

    6. Da har du faktisk fortjent en ny Mac, når du har slitt ut den andre 🙂
      Jeg måtte bytte ut min PC i fjor pga at laderen røyk for 3. gang … Da var PC’en mellom 6 og 7 år … Da kan man jo med god samvittighet kjøpe seg en ny 😉
      Håper fredagskvelden ble så deilig som den så ut til å bli 🙂
      Ha en flott lørdag!

    7. gratulerer men ny mac,mannen min sier jeg også må begynne å spare til ny :)) men min holder da fortet ennå .
      Deilig pledd du fikk da har selv slikt pledd og hvet hvor god den er.Ostepopp er godt i små mengder:)men jeg holder stand 90 dager uten godis hi hi

    8. frodith: Ja jeg koser meg veldig her på kveldene jeg skjønner du 🙂
      Flink du frodith, men kos deg med sjokoladen din med god samvittighet i dag <3

      Kos deg og ha en fortsatt fin lørdag 🙂

      Klem til deg fra meg

    9. MyVidaLoca: Tusen takk, ja i går kveld storkosa jeg meg her jeg satt og det gjør jeg igrunn nå også. Men uten ostepoppen da 🙂

    10. Elin Slåen: Åh du får jo verdens beste gave du da, for hunden er jo menneskets beste venn <3
      Det er nok bedre enn ostepopp til og med 🙂
      Vet forresten at mange kaller det ostepromp, hihi
      Men jeg elsker dem selv om de lukter 😉

    11. fjellgeitbundingen: Tusen takk kjære deg og enda bedre ble det når du la igjen en så koselig kommentar <3
      Ha en fortsatt fin helg du også 🙂

    12. Livsrom: Ja her koser jeg meg kongelig om kveldene, selv uten ostepopp 🙂
      Jo når man har ghatt den i åtte år, da har man behandlet den pent til trorr for at den er utslitt 🙂
      Bruker du Mac også?
      Min erfaring er at de varer lenger, både fordi alle oppdateringene er gratis og fordi det ikke er noe virus som går.

      Ha en fortsatt fin helg du også søte Liv <3

      Klem fra Engla

    13. Fru Stussli: Ja her koser jeg meg kan du tro 🙂
      Helt enig med deg. Dette var en god invistering og en perfekt gave til meg selv.

      Håper du har hatt en fin dag i svømmeklubben :

      Ha en fortsatt fin dag Bentevenn <3

      Klem til deg fra meg

    14. gretashobby: Tusen takk kjære deg <3
      Ja jeg måtte også drøye det i det lengste, for det koster jo fort noen kroner for en ny.

      Kos deg og ha en fortsatt fin helg.

      Klem fra Engla

    15. Hekleri og Ra: Ja denne syntes jeg også at jeg fortjente. Også er det jo så gøy å gi gaver når mottakeren blir så glad 🙂
      Min hadde også fått ny lader og batteriet var også byttet..til slutt begynte den nesten å gå fra hverandre i tillegg til at den ble veldig varm.

      Fredagskvelden her var kjempefin 🙂

      Ønsker deg en fortsatt fin dag og håper du koser deg masse 🙂

      Klem fra Engla

    16. fruensvilje: Så flink du er!! Måtte ha ostepoppen jeg da, men ellers ingenting 🙂
      Jeg kan ihvertfall anbefale deg en Macbook den dagen du skal bytte, for jeg er strålende fornøyd 🙂

    17. Elin Slåen: Blir som med hunder det vet du, ikke alle som liker lukten av de heller 😀
      Ikke da de er våte ihvertfall..
      Men jeg elsker både hunder og ostepopp 🙂

    18. Ha ha.. Jeg blir lei meg hver gang jeg må ut og det regner 😛 Er jo umulig å finne store nok regndekken til at mine faktisk holder ser mer tørre enn våte 😛 Vaske, vaske, vaske 😛
      Jeg elsker hunder for det om jeg også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg