Norges fineste, tøffeste og røffeste gulv?

Jeg har tidligere vist dere det flotte gulvet jeg la her før jul i fjor. Det er mange av dere som lurer på hva slags gulv det er, hvor mye det koster og hvor jeg har kjøpt det.

Her kommer svaret.

Det er et laminatgulv som ser ut som gamle fruktkasser. Etter min mening et utrolig røft og tøft gulv.

Prisen er 229,- pr kvm og det er 25 års garanti.

LxBxH 850x95x8 mm 1-stavs med V-fuger på 4 sider.

Gulvet finnes i brunt hvit/grå og svart/grå

 

Selv la jeg dette brune gulvet for over ett år siden og jeg må si jeg er superduper fornøyd med det. For med en liten tass i hus var det også viktig for meg med et gulv som tåler en trøkk. I tilegg var det viktig at det ikke ser møkkete ut igjen med en gang jeg har vasket det. 

Jeg prøvde nemlig med helt lyst gulv for noen år siden og da syntes mine lange hårstrå på mils avstand.

Etter at jeg kjøpte, har de også fått dette gulvet som jeg synes var kjempestilig. 

Bildene og faktaopplysningene er hentet fra hjemmesiden til Stigs salg & montasje, og har du lyst til å titte mer finner du hjemmesiden *her*

 

Med ønske om en fin fredagskveld til deg fra Engla

Ps. Godtestoppen går veldig fint, men i dag er det freda`n og da er ostepoppen på bordet, JiiiPPiiiii

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her→ Englas kreative verden ←  

Følg meg gjerne på instagram her →englaskreativeverden

#oppussing #interiør #laminatgulv #laminat #gulv # #rustikk #røft #tøft #nyttgulv #prosjekter #fornye #interior #interiör #gjenbruk #fruktkasse #makeover
23 kommentarer

Siste innlegg